Gå til innhold

Bilder ifra NSk treffet i går 10 juni

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

faaaaaaaen at jeg ikke rakk det!!

 

Reiste hjemmen ifra kl 18:30 i oslo på løkka...

Så ringer en kompis og vil bli med... Så klart så måtte han jo sitte på med en pappagutt fra bærum med golf 4 1.6l og med det råtøffe pannebåndet han hadde på huet så tenkte jeg vel han var litt kjekkas bak rattet...... JAU...... vi brukte overkant av 45min fra oslo til SHell på hobøl!.... Da sa jeg at jeg gir faen fordi vi aldri rekker det om ikke homsa gir gass! Endte heller opp med at "mazda_råner" havna på flørtern med ei døds-søt dame som jobbet på shellen der, som også kjørte en S4 :)

 

Deretter trokka vi fullgass til oslo, der vi la igjen bærums gutta med nesten 5min på strekke Hobøl - ås :)

må si jeg hater trege folk! :)

 

men vi fikk tat et bilde væffal på veien......

 

veien.jpg

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

faaaaaaaen at jeg ikke rakk det!!

 

Reiste hjemmen ifra kl 18:30 i oslo på løkka...

Så ringer en kompis og vil bli med... Så klart så måtte han jo sitte på med en pappagutt fra bærum med golf 4 1.6l og med det råtøffe pannebåndet han hadde på huet så tenkte jeg vel han var litt kjekkas bak rattet...... JAU...... vi brukte overkant av 45min fra oslo til SHell på hobøl!.... Da sa jeg at jeg gir faen fordi vi aldri rekker det om ikke homsa gir gass! Endte heller opp med at "mazda_råner" havna på flørtern med ei døds-søt dame som jobbet på shellen der, som også kjørte en S4 :)

 

Deretter trokka vi fullgass til oslo, der vi la igjen bærums gutta med nesten 5min på strekke Hobøl - ås :)

må si jeg hater trege folk! :)

 

men vi fikk tat et bilde væffal på veien......

 

veien.jpg

 

kjiper!

flott bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Synes dem her er mye fetere... bilen blir mer "racecar" enn bare "showcar" liksom... og hos meg betyr det sånn omtrent 10 ganger mer respekt..

 

Helt enig med henningl. Jeg så den "live" på Rudskogen, tirsdag, og syns den ble dødsfeit med de felgene i forhold til de andre TSW-felga :cool:

EspenOO

 

1998 Integra Type R

x 1998 Integra Type R

x 1999 Integra Type R

 

"...a high rpm-lifestyle!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Synes dem her er mye fetere... bilen blir mer "racecar" enn bare "showcar" liksom... og hos meg betyr det sånn omtrent 10 ganger mer respekt..

 

Jepp...racecar som gjelder. FEEETE felger.

-jr @ jro alfakrøll rangerbox.net

 

Polo 1.0 50hk, 0-100 i løpet av formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Synes dem her er mye fetere... bilen blir mer "racecar" enn bare "showcar" liksom... og hos meg betyr det sånn omtrent 10 ganger mer respekt..

 

Hos meg hadde det gitt litt mer respekt om bilen faktisk ble kjørt på banen i stedet for å stå og se racing ut :rolleyes:

-Bjørn

'95 Nissan 200SX (Project Racing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår