Gå til innhold

Kolonne Til Motorfestivalen Fra sørlandet Lørdag 29 April!

Ranger emnet


Azzido

Kommer du til å bli med på denne kolonna?  

47 stemmer

  1. 1. Kommer du til å bli med på denne kolonna?

    • Ja
      26
    • Nei
      22


Anbefalte innlegg

Den ligger rett ved siden av bensinstasjonene.

når du kjører av e18 så kjører du rett frem 150 meter lenger enn uno X og shell. Da får du en gammel lager byggning på venstre hånd ( ved sidene av slusene til farris vannet) ved siden av dette lageret er det en stor plass. her kan vi møtes uten at noen klager slik som de gjorde på uno X i fjord.

 

Jeg har noen bilder fra vi møttes i fjord, det var faen så fullt på uno x gittfatality

 

Men blir det treff på kvelden i år også? Ingen som har svart på det. Jeg er dritklar for et vårtreff!

 

takker ;) da henger jeg med her... da møtes vi der...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært fint å fått en kontakt person på hvert av stoppestedene sånn at jeg f.eks kan gi beskjed om hvor langt vi er på vei osv...

 

og dere kontakte meg om det skulle være noe...

 

regner med Viper stiller seg som kontakt person fra kr.sand sånn at dere kan kontakte han om det skulle være noe oxo...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe ca tall om hvor mange som skal være med på denne kolonna?

tenkte på hvis det skal gjøres et stopp i oslo for å plukke opp oss byfolk, så trengs det et sted hvor alle får plass...

 

for jeg har nemlig lyst til å være med!

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe ca tall om hvor mange som skal være med på denne kolonna?

tenkte på hvis det skal gjøres et stopp i oslo for å plukke opp oss byfolk, så trengs det et sted hvor alle får plass...

 

for jeg har nemlig lyst til å være med!

 

Blir vel en 25 tipper jeg. Er noe rundt der som er med hvert år. 19+meg på voten som har sagt de skal hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe ca tall om hvor mange som skal være med på denne kolonna?

tenkte på hvis det skal gjøres et stopp i oslo for å plukke opp oss byfolk, så trengs det et sted hvor alle får plass...

 

for jeg har nemlig lyst til å være med!

 

utifra hva jeg veit så sier jeg nå heller 60 biler?

 

innover i oslo blir det vanskelig å få til ett stoppested... mange biler som skal korrigeres osv... men ring meg heller og hør hvordan vi ligger ann... ser for meg at vi slutter av kolonna ved lier... og tar strake veien etter det..

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde vært moro med en skikkelig stor kolonne uten motorstopp slik det ble i fjor.

Kolonna går uavhengi av vær, eller er det værforbehold? jeg sjekka værmeldingda på storm, den er ikke veldig oppløftende for lørdagen akkuratt

navara 04

passat 95

caravelle 88 syncro

caravelle 89 coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dukker nok ikke opp i kolonnen likevel, dere starter litt for sent for meg, hehe..

Kjører nok innover på fredagskvelden eller enda tidligere på lørdagsmorran.

 

 

vi tar deg igjen på veien ;)

 

Azzidio: kan da være kontaktperson får sandefjord jeg.. hvis ingen andre her vil være der? pm meg får mob nr hvis det er intressangt.

 

Har fått meldt ifra rundt om, men men, svara er så som så, litt opp og ned her i sfj med folk..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi tar deg igjen på veien ;)

 

Azzidio: kan da være kontaktperson får sandefjord jeg.. hvis ingen andre her vil være der? pm meg får mob nr hvis det er intressangt.

 

Har fått meldt ifra rundt om, men men, svara er så som så, litt opp og ned her i sfj med folk..

hehe, med tanke på at jeg skal være på hellerudsletta kl 10.00 så lykke til :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår