Gå til innhold

Prosjekt Dump på TD

Ranger emnet


trebor87

Anbefalte innlegg

Ca pris på deler til å lage dette anyone, har en 300 TDT vi kunne gjort dette på så lurer litt.

De har ett kitt på http://www.autospar.no til 2199.. det blir sikkert det billigste hvis du ikke har ventiler osv fra før av slik jeg hadde..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Har du fått laget noe lyd klipp?? :P

må nokk skuffe deg der du.. får liksom ikke til å ta opp lyden.. prøvd med mobil og med digitalkamera.. eksosen bråker så mye at det skurrer til lyden.. er ikke så lenge til den skal på eu nå.. da skal jeg på med en potte til.. da skal jeg prøve på nytt.. men hører den godt=) både inni og utenpå..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir litt anderledes lyd i forhold til bensin motorer. Man får dump lyd, men man får også dårligere effekt i motoren...

 

Mye råere med fri eksos på tdi:

Rusa på tomgang, 0.5bar trykk

Mens vi kjører, 1.5bar trykk

 

(Amr filer, altså opptak på mobil. Realplayer, quicktime og nokia media player virker)

Høres jo ut som en John Deere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nokk skuffe deg der du.. får liksom ikke til å ta opp lyden.. prøvd med mobil og med digitalkamera.. eksosen bråker så mye at det skurrer til lyden.. er ikke så lenge til den skal på eu nå.. da skal jeg på med en potte til.. da skal jeg prøve på nytt.. men hører den godt=) både inni og utenpå..

ok.. du får gjøre det!m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår