yngwieee Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Er på utkikk etter ny bil, og er litt interessert i Vectra B. Skal dra og se på en 97 Vectra 1,8 16v cd til uka. Noen som har erfaring med disse bilene? - Feil, ting jeg burde være oppmerksom på osv...? Hva er listepris? Pris var satt til 60 000. Helt orginal bil som har gått ca 187 000 km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 søk søk søk søk søk ;) så finner du slike Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Takker! Har søkt ganske mye, men av en eller annen grunn har jeg ikke kommet over den tråden. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 har du noe link til annonsen? Har en 97 1,8 16V CD selv og er veldig fornøyd med den. Dette ville jeg sett på: - Henger bremselyset på etter bremsing? (min gjør det) - rust i dørblander, skjermbuer, under bil - slitent eksos anlegg - funker setevarmere? 60k hørtes ikke ille ut, jeg ga mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Utstyr ABS, Airbag, Alarm, Alu. felger, Avtb.hengerfeste, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Hengerfeste, Just. ratt, Kjørecomputer, Kurve/tåkelys, Multifunskjons ratt, Nedfellb. baksete, Radio/CD, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skinn ratt, Soltak, Startsperre, Utetemp., Varmeseter, Metallic Annet: Motoreffekt: 115 Vekt: 1300 Årsmodell: 1997 Eu-godkjent 2005 Bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Takker for tips, Svendsen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Sjekk for rust i hjulbuer.. sjekk at sentrallåsen funker, spesielt i kulda. Mer er det vel ikke.. :P er den rustfri så er det bare å slå til! Har gått litt langt da, syns den var litt stiv i pris siden det er en bensiner.. men den så jo strøken ut.. Ta å få den skikkelig vasket å se om det er mye skader osv.. Så bør du alltid ta en titt under bilen på en bukk for å se hvordan det ser ut. Har akkurat samme modell jeg, 1,7 turbodiesel.. Knallbra bil ass :D løp å kjøp! Har hørt at bensinmotorene har vært litt plaget, men jeg vet ikke om det ligger noe i det Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Forresten så går det lett 18" på bilen ^^ Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 takker, Kalisto =) Ser du er ifra troms, du og :) Ja, bytte av felg blir vel noe av det første jeg gjør for bilens utseende. Hvilken felgdimensjon er orginalt? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ble det handel på deg ?? sjekka maskinisten også, oplene har en lei tendens til å sikle olje fra toppdeksel pakningen.... andre svakheter er jo oljeforbruk... lukter det av eksosen ?? jeg kjøpte nettopp en 96 med ca samme specs som denne + AC og jeg gav 47 lapper for den...heeeeelt 100% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Forresten så går det lett 18" på bilen ^^ senket mye eller? måtte du valse? 17th April 2006 18:39 yngwieee takker, Kalisto =) Ser du er ifra troms, du og Ja, bytte av felg blir vel noe av det første jeg gjør for bilens utseende. Hvilken felgdimensjon er orginalt? Noen som vet? 195/65/15 er orginalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Har sett på bilen i dag. :) Fant endel småfeil og riper i lakken, samt en liten bulk. Det som bekymrer meg mest, er at det ser ut som motoren svetter ut litt olje rett under toppen. Dessuten gikk den veldig ujevnt på tomgang. Er vel tomgangsregulatoren som er gåen? Bilen var god å kjøre, men mye vibrasjoner. Han hadde visst punktert, og dermed fått en skevhet i selve dekket. Uansett, får prøve med sommerdekk neste gang. :) Lurer litt på om bilen virkelig er verdt 60 000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 høres ikke veldig sånn ut egentlig spør du meg, men så er jeg temelig gnien og da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 De er vel ganske gniene de som selger biler også. Alle vil vel helst få så god pris som mulig på bilene sine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Vi får se... :) Tar med med en kompis som har "litt" mer peiling på bil enn meg i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg