lapp Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hallo. er det samme motor som sitter i a3 1,8t, som i a4 1,8t?? og hvor er det mulig og få tak i en slik motor?? hilsen jørgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hallo. er det samme motor som sitter i a3 1,8t, som i a4 1,8t?? og hvor er det mulig og få tak i en slik motor?? hilsen jørgen De sitter forskjellig vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Det er samme motor, og du kan høre med http://www.norskbildelsenter.no om de ikke kan finne en til deg! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lany Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 samme og samme, det er samme spekka på de, men det er jaggu mange forskjeller også, sitter plasert rett på a4 tverra på a3. pluss mange mindre forskjeller. innsug, manifoild fulerail. pluss alle slanger og kabler hvis dette har noe betydning for deg. hva skal du bruke den til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JR Hansen Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 pm sendt lappis Siter http://www.ilder.no Ikke glem og registrer dere påBilcross forum :: Hovedsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lapp Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 planen var og bruke den i en audi 80 86mod gte, men som jeg har skjønt må jeg ha en a4 motor.. den skal være nesten bolton der.. men jeg har tittet litt på caddy`n min,(98mod) og lurer på hvordan en a3 1,8t hadde gjort deg der.. noen som vet noe om dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Se på caddy på forumet, så ser du det er en for salg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg