Gå til innhold

E30 Turbo: '85 BMW E30 327i turbo, prosjekt stroker!

Ranger emnet


E30 Turbo

Anbefalte innlegg

Nei, har aldri hatt en grønn en, og ikke bodd i Vadsø, selv om jeg bor bare 7,2 mil unna!! ;) Kan ikke huske og sett en grønn der uansett egentlig??

 

Gikk på gk.mek der for en del år siden. Og der var det en kineser på 2 meter som hadde en grønn bmw (vist jeg ikke husker helt galt) du kunne jo vært han, for jeg har ikke sett bilder av deg. :p Måtte bare høre liksom.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gikk på gk.mek der for en del år siden. Og der var det en kineser på 2 meter som hadde en grønn bmw (vist jeg ikke husker helt galt) du kunne jo vært han, for jeg har ikke sett bilder av deg. :p Måtte bare høre liksom.

 

Åja, Bengt, verdens største kineser ja! :D Han hadde jo en E28 518 visst jeg ikke husker feil! ;)

(og vær glad du/dere ikke har sett bilde av meg!) :D

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Haha, trodde aldri denne tråden skulle handle om Bengt Hilbert :D

Husker jeg satt på opp gågata ved monumentbakken når han kjørte :P Syk kar!

 

Hehe.. Mye kan skje på denne tråden serru!! :tannløs:

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiåhå!

 

Ja, skjer og skjer.. :) Den står nå i garasjen siden kong vinter er kommet hit nord! Men har salg på den til en kar i Trondheim, så det er mulig den blir solgt dit.. Får se hva jeg bestemmer meg for.

 

Ang. topp, så hadde jeg mistet nr. ditt knopfler! Det var som jeg fryktet, 320i topp, eller tilsvarende den, men med andre ventiler.. :( Så da blir det ikke aktuelt og ta inn..

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiåhå!

 

Ja, skjer og skjer.. :) Den står nå i garasjen siden kong vinter er kommet hit nord! Men har salg på den til en kar i Trondheim, så det er mulig den blir solgt dit.. Får se hva jeg bestemmer meg for.

 

Ang. topp, så hadde jeg mistet nr. ditt knopfler! Det var som jeg fryktet, 320i topp, eller tilsvarende den, men med andre ventiler.. :( Så da blir det ikke aktuelt og ta inn..

 

nei da e det ikke aktuelt.. Noen deler til åvers ang turbo motorn? laga grenrør sjøl?

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, har vel ikke mye igjen av dela til overs. En kompis fra Sortland kjøpte det meste så. Har bygget grenrøret selv ja, men vurderer og bygge nytt, siden det egentlig ikke er ment for ekstern wastegate, og funker ikke tilfredstillende nå etter jeg bygget det om. Men funker kanon med turbo som har innebygget wg. Så kanskje det blir solgt visst jeg ikke modder det..

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, har vel ikke mye igjen av dela til overs. En kompis fra Sortland kjøpte det meste så. Har bygget grenrøret selv ja, men vurderer og bygge nytt, siden det egentlig ikke er ment for ekstern wastegate, og funker ikke tilfredstillende nå etter jeg bygget det om. Men funker kanon med turbo som har innebygget wg. Så kanskje det blir solgt visst jeg ikke modder det..

 

ok. tenk på meg hvist du skal selge det :)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hva skal du ha for bilen? (regner med alt er til salgs;) )

 

Hehe! Ja, alt er jo til salgs bare prisen er rett! :D Hadde en kar fra Trondheim som skulle ha bilen, men pga. sykdom har jeg ikke klart å gjøre den klar til hans tidsfrister. Skulle ha den like før jul, da til 100 000,- levert Trondheim. Gjenstår å bytte til den andre toppen som er sveiset kjølevannskanaler bare. Har ikke tatt av den toppen som står på, så bilen er egentlig i orden nå også da men.. :)

 

Men er begynt å komme meg på bena nå, så regner med den er klar til sommertreff i juni! Og DA er den ikke tilsalgs mer tror jeg! :)

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår