Gå til innhold

sett en rekke biler på tur hjem fra påske ferie.

Ranger emnet


MGR

Anbefalte innlegg

i påsken har vi vært i rendalen. å har sett mange fine biler på turen. sett 3000gt og evo VIII 2 ganger. på tur ned, og opp.. begge ved elverum. så en supra, svart, clean, uten vinge, med drit fine mørke krom felger. å så mye anna fint å:) bla, en matt svart cosworth vinge bil, en som heter kent storbæk i rendalen sin.. fin lyd da:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

få se litt bilder av den vingeklippte supraen din da?

 

finnes ikke noe penere enn supera'er uten vinge !

Ny her....klarer ikke helt å finne ut hvordan jeg legger ut bilde :confused:

Ourom Racing

 

Supra mkIV NA -94 US Svart med Violet Pearls konebil

Supra mkIV -93 Euro Apple Candy Red Clarion Gubbens

Supra mkIV -93 JDM Svart banebil (uten skilt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin supra:) sku hatt anna front fanger mn:P evo'n var rød ja.. mn han kjørte sakte!
Takker :) Skal beholde den cleane stilen på den i første omgang, men Greddy frontleppe er bestilt....hjelper det :)

Ourom Racing

 

Supra mkIV NA -94 US Svart med Violet Pearls konebil

Supra mkIV -93 Euro Apple Candy Red Clarion Gubbens

Supra mkIV -93 JDM Svart banebil (uten skilt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Skal beholde den cleane stilen på den i første omgang, men Greddy frontleppe er bestilt....hjelper det :)

 

OT.. men.. syns du skal beholde bilen slik jeg.. helt klart norges peneste supra.. fortjener kanskje ca 1cm mer senk.. men..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT.. men.. syns du skal beholde bilen slik jeg.. helt klart norges peneste supra.. fortjener kanskje ca 1cm mer senk.. men..hehe

Bak synes jeg den er lav nok, men foran er den ennå litt for høy, men fjærene er akkurat satt på så det er mulig det går seg til...og frontleppa hjelper nok også på inntrykket

download.php?id=17100

Ourom Racing

 

Supra mkIV NA -94 US Svart med Violet Pearls konebil

Supra mkIV -93 Euro Apple Candy Red Clarion Gubbens

Supra mkIV -93 JDM Svart banebil (uten skilt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper litt det. org front er itte så veldig fin så. hehe. åssn motor i da?

Hvis jeg skal jeg bytte front vil jeg kjøre et kit for å få helhet, og da mister jeg noe av det jeg er ute etter med min. Nok av de som tar den helt ut...hehe ;)

Non turbo 220HK...

Ourom Racing

 

Supra mkIV NA -94 US Svart med Violet Pearls konebil

Supra mkIV -93 Euro Apple Candy Red Clarion Gubbens

Supra mkIV -93 JDM Svart banebil (uten skilt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supra`n er ihvertfall min :hello:

 

ahha...trur je så bilen din på ridabu ved midtstranda på fredag! du stod bak en ford svt 150 lightning i et lyskryss? hørte forden dro på hvertfall..hehe grom supra hvertfall! hold den slik den er nå! ;) ittno mer styling eller lignende!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supra`n er ihvertfall min :hello:

 

ahha...trur je så bilen din på ridabu ved midtstranda på fredag! du stod bak en ford svt 150 lightning i et lyskryss? hørte forden dro på hvertfall..hehe grom supra hvertfall! hold den slik den er nå! ;) ittno mer styling eller lignende!

Sikkert lørdag du mener? Vi var i følge med lightningen...han dro på fra hvert et kryss ja..hehe Er så dritdårlige veger overalt så tar det litt roligere så jeg ikke kjører banan av felgene mine før sesongen har starta...

Ourom Racing

 

Supra mkIV NA -94 US Svart med Violet Pearls konebil

Supra mkIV -93 Euro Apple Candy Red Clarion Gubbens

Supra mkIV -93 JDM Svart banebil (uten skilt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår