Gå til innhold

Toppstripe

Ranger emnet


Rav1..

Anbefalte innlegg

Streamer er ikke lov nei. Om du bruker søkefunksjonen finner du et lass tråder angående det samme..

 

Når det gjelder effektanlegget, så er det vel noen ting som må oppfylles;

Utslipp, standstøy, samt effektøkning..

Om noe av dette overgår lovlige grenser, må du ha godkjenning på dette.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støy kommer litt ann på alder på bilen og..Min 82 modell uten støyDB i vognkort kan bråke "nesten" så mye den vil,bare det er innen rimelighetens grenser. Og hvis jeg vil kan jeg dra til gardermoen og få den desibel målt for å få godkjent med den støyen som den er på nå...Men ossen er det med bunnstripe,alla med tekst bare?Veit det ikke er lov..men er dem veldig strenge på det?

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel lov med mer en 3 cm ??

er så sinnsykt mange som kjører rundt med streamere.. det er vel en lov på hvor langt ned den kan gå ja

Jeg vet om sinnsykt mange som kjører med trimma biler uten godkjenning.

Jeg vet også om sinnsykt mange som kjører rundt med senka biler med ulovlig dekkdimensjon uten godkjenning.

 

Betyr det at det er lovlig..? Neeeeeeeeeeeeh.. :)

 

Klister på ting foran B-stolpen er fy-fy. Det finnes et lass tråder som blir akkurat like. En sticky angående dette hadde gjort seg..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

alle har en mening om hvorvidt så langt ned på vinduet en streamer er lov, dette har ett ganske enkelt svar; DET ER IKKE LOV MED STREAMER. ikke 1cm ikke 2cm ikke 3cm ikke 0.34mm ikke til solskjermen ikke gul streamer ikke rosa streamer. kanskje du får godkjent streamer vis den er helt blank gjennomsiktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår