opeldude Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 ka dåkk trur om å sætt en lotus omega 3.2l 24v i en calibra???:wonder men da må æ ha 4x4 drivværk å store bræmsa da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 jeg hadde trodd at den hadde biltt fram tung da men.personlig så skal jeg sette i en v6 turbo i min calibra,mindre motor og bedre balanse på bilen.hilsen opelfrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 ka dåkk trur om å sætt en lotus omega 3.2l 24v i en calibra???:wonder men da må æ ha 4x4 drivværk å store bræmsa da. Får ikke en rekke 6'r ned i calibra da. lotus motor er foresten 3.6L så bare glem det Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Tipper du kan glemme det ja.. 4x4 drivverket hadde blitt sand :P Og lykke til med plass... Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Lotus Omega er R6, samme som Omega 3000 bare litt mer slagvolum og biturbo. Lykke til med å få plass :) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeldude Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 okioki!..blir væl c20xe 2.0l 16v da... men hvis æ trimme me taper throttle injection, sport avgass system, lexmaul ram induction, nye kamaksla, sports- luftfilter, chip å intercooler ...blir d bæst me kompressor eller turbo da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeldude Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 æ trur turbo å dumpventil gjør susen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Ikke glem grønn overledning og en grom blinklysolje. 10+ hk Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Husk vinterluft i sommerhjula 20+ hk Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 viktig å fikkse roterende bunnpanne og stillestående veiv, bare 3 bolter som skal til og det gir 15hk! Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 jeg hadde tenkt på en Opel Omega B Motor X30XE i min calibra men jeg er ikke sikker på den er solid nok til turbo og 450hk er d noen som veit noe om den motor så er jeg inntrisert å vite d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 opeldude: Kanskje du bør lære deg litt om bilen før du spør om så mange dumme spm, og c20xe med turbo og chip,ja velkommen til tenningsbank og havari!!og lotus omega`n er rekke6èr du får bare ikke plass til den,og hvor skal du få fatt i motoren?er ikke bare å finne på en hugger den akkurat!! Tror kanskje hele pratmaker gjengen her for droppe calibra og kanskje gå for denne isteden: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=924229&username= Ikke for å slenge dritt,men vær litt realistiske, dere skal ikke bare gå for skyline motor eller supra motor også da?kanskje en motor foran og en motor bak, kanskje en jet motor,eller en rakett!! Hilsen oppgitt calibra fan,og calibra eier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ikke for å være pøkk her men... det var ett bilde av en Calibra med Lotus motor i på calibra.no forumet for lenge siden... :) alt er jo mulig... kan f.eks flytte torpedoveggen litt hehe doh her er bildet: Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john magne Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ikke for å være pøkk her men... det var ett bilde av en Calibra med Lotus motor i på calibra.no forumet for lenge siden... :) alt er jo mulig... kan f.eks flytte torpedoveggen litt hehe doh her er bildet: denne er nok photoshoppet.. allt går ann,men det å få til c36get i ein calibra er tett opp til umulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 denne er nok photoshoppet.. allt går ann,men det å få til c36get i ein calibra er tett opp til umulig. Jeg tror på deg jeg men... hvorfor er det umulig? rør ramme og diverse vil vel hjelpe :P Kan vel konkluderes med at det er umulig uten STORE inngrep ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg