gundersenautoparts Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Synes slikt er utrolig vittig... Kanon fet markedsføring Den xXx forsterkeren har jeg blitt tilbydt fra Kina i hopetall. Og den har overhodet ingenting å gjøre med filmen...:D Denne subben er i en helt rå verdensklasse, du skal lete lenge for å finne noe lignende. Det vil du se ut i fra spesifikasjonene...:wonder http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=24902684&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=2&Catg=11384 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=24896047&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=2&Catg=11384 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red_line Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 hehe.. de gutta som skriver det der slår ikke av på no.. :) Siter Mercedes w210 stv avantgarde Mercedes 2004 vito Nissan 200sx s13 "drift bilen" Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hehe 1000W på 25A... Skal jo gått gjøres... hehe...:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 må si jeg er imponert over at det di sier ikke passer med spesifikasjonene engang.. :P "hver på 4 Ohm gir deg muligheten for 2 eller 4 Ohms konfigurasjon." jada, ohms lov på sitt beste? "FORSTERKEREN ER EN KLASSE A FORSTERKER" spesifikasjonene: "# Klasse AB forsterker" "1000W 30A" spesifikasjonene: "Sikkring: 25A" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 "hver på 4 Ohm gir deg muligheten for 2 eller 4 Ohms konfigurasjon." jada, ohms lov på sitt beste? Stussa litt over hvordan de fikk til dette ja.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Markedføring når nye høyder :) Ja ikke alle er like fornøyde . Transaksjon: gislaboy (7) kjøpt MC alarm som kan snakke MED FJERNSTART OG SPERRE! Dato: 8/4/2006 17:02 Negativ karakter: Vanskelig å få kontakt med. Tok lang tid før jeg viste hvor jeg skulle betale Transaksjon: wiegaard (40) kjøpt MC alarm som kan snakke MED FJERNSTART OG SPERRE! Dato: 19/2/2006 04:07 Negativ karakter: varen er ikke motatt har ventet en mnd. Transaksjon: 2321725 (7) kjøpt 1år, vi feirer. RYGGESENSOR til bil med lyd,bilde veil1000,- Dato: 5/2/2006 23:37 Negativ karakter: Jukser på utsalgspris på Qxl, da det på deres nettside er mye billigere. Transaksjon: Atdgåran! (9) kjøpt MC alarm som kan snakke MED FJERNSTART OG SPERRE! Dato: 25/1/2006 11:06 Negativ karakter: PASS OPP!! Vant budrunden på en mc-alarm,men det han skulle selge meg var en bil-alarm. Har sent flere mail til han,men han svarer ikke. Ikke å anbefale. Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Lukter uscarvorfenomen lang vei. Ikke tvil om at de falt og slo hodet i ung alder, oppi gryta ramla de iallefall ikke. Min første innskytelse er å glise og flire overbærende over graden av lalleprat folk kan få vrengt av seg, men så kommer jeg til å tenke på de stakkarne som faktisk bruker sine surt oppsparte penger på slikt og da blir jeg heller forbanna på deres vegne... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billigkongen Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Jaja, AMOen i meg vrir seg, likeså tekstforfatteren i meg, samt at dette er et godt eksempel på alle lykkejegerne som forsøpler QXL og ikke har peiling på hva de selger, så lenge de får inn penger. Dette følger med:- 1 x SUB - 1 x oppbevaringsboks Jøss, varen kommer innpakket? Eller er det en boks man skal legge SUB(!?)en i når man legger seg for natten?Kabinett er A TC sikretHva er dét? Antispinn?Se spesifikasjonene så fårstår du at dette er en skikkelig kvalitetsforsterker som svarer til forventningene. Subwoofer Frekvenser: Justerbar fra 40Hz til 250Hz (Går meget dypt om ønskelig) Ingang sensitivitet: 1 -2V ved 100ohm Jeg fårs... ehh, forstår ikke at dette skal være noe unikt nei. Kan f.eks ikke huske sist jeg så en forsterker med maks 2 volt på inngangstrinnet. Denne fant jeg på hjemmesiden deres: Erik Havnerås er utdannet ved BI og NTNU, hvor jeg har en bachelor med fordypning i organisasjonssosiologi ved NTNU. Tidligere har jeg jobbet med direkte markedsføring i Orkla konsernet på ledernivå. I mobilink har jeg ansvaret for markedsføring og salg. Har du spørsmål, ris eller ros kontakt meg på havneraas@mobilink.no Seinfeld ville kanskje sagt; Well, I can understand why you don't work there anymore, men jeg er ikke Seinfeld så jeg skal ikke si det. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz00 Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 På nettsidene deres lister de opp "Styret" under "Om oss". I Brønnøysund er foretaket registrert som "SALVESEN MOBILINK, Enkeltpersonforetak". Norges eneste enkeltmannsforetak med styre? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Vel, man må da gjerne samle en gjeng og kalle seg for et styre, uansett selskapsform, en styretittel tiltrekker sikkert litt damer på pubrundene, men denne var nesten bedre; Vi driver under konsesjon av Mobilink.noJeg skal ærlig og åpent innrømme her og nå, at jeg helt har glemt å søke konsesjon hos meg selv, om jeg kan få tillatelse til å drive mitt eget firma på mitt eget nettsted. Audio-Team, her har nok du dr**i deg ut også! :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 FORSTERKEREN ER EN KLASSE A FORSTERKER.Bedre forsterker en dette skal du lete lenge etter, selges normalt for over 3000,- (se bilradiospesialisten). Spesifikasjoner Klasse AB forsterker System: MOSFET PulseWithModulate Power Supply, Heavy Duty Aluminium Heatsink, Subwoofer Control, Built-in High/Low Pass Crossover And Bass Boost Utgnaganseffekt: i 4 x 250W ved 4 ohm (1000W total.) Sikkring: 25A Frekvensrespons: 10Hz - 50 kHz Signalbehendling: Over 85 dB Justerbar RCA input, for å kunne gi best mulig resultat ved forskjellige linje ingangssignal. Dette gjør at forsterkeren takler forskjellige spillere meget bra uten å produsere mer støy. Max 0.5% THD med kontinuerlig last i ommråde 20Hz- 20Khz Subwoofer Frekvenser: Justerbar fra 40Hz til 250Hz (Går meget dypt om ønskelig) Støyfilter: Ingangs og utgangsfilter. Ingang sensitivitet: 1 -2V ved 100ohm Høytalerkretser er sikret RCA Input terminaler er gullbelagt for å oppnå minst mulig overgangsmotstand Kabinett er A TC sikret Høytalerkretser er sikret jeg må bare legge det inn her. og LE høyt og lenge!!! dette er ikke første gang firmaer prøver å selge dritt på QXL. ps. bilradiospesialisten har ikke det merket en gang ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Forsterkeren er sikret med hele 80 amper, noe som betyr full utnyttelse av effekt.Javisst, nå skjønner jeg hvorfor SooCool setter inn større sikringer i forsterkerne sine. Ehh... :wonder Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 enda et sveise apparat ja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 "Utgnaganseffekt: i 4 x 250W ved 4 ohm (1000W total.)" Jeg lurer på hva dette er for noe jeg.. er dette samlet gnag som kommer ut av kjærringa eller noe ?????? :wonder Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Og jeg mååå bare dra frem et par til, selv om jeg jo er i bransjen selv; Denne er en klassiker: Jumbo Multi-Color LCD Display with White Bluelighting ilumination.Flerfarget display med hvitt blålys. Janeivelja... :wonderstøtter AC-3 og 5.1 Dolby DTSEhh.. ny standard på gang??Denne DVD-spilleren har forøvrig tydeligvis ikke digitalutgang og leser kun 2.0 DD... så lykke til med 5.1. oppsettet! ;) Ellers all ære for å markedsføre merket ACME i Norge... vi som har vokst opp med Stankelbein og Per Ulv vet jo hva dette merket er kapabel til! :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg