nitewlkr Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 eg tør ikkje svare på det :) har aldrig prøvd, men med sving mistenker eg du får liten klaring mellom hjul og bue! sving+hump..så.. ja du skjønner :) spør de som du kjøper felgene av, hva de mener! Får etter min mening for mye luft mellom bue og dekk med 60mm senk og 14" har selv 60mm på min og det er altfor god plass.... med justerbart var jeg nede i 90/80mm før det så bra ut. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 joda men det får gå for nå.. jeg satser på gewinde senere å da skal den lengre ned:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 det kreves en del senk ja med 14" og 45 for at de ser fornuftig ut! dette fører jo til veldig lav bakke klaring da :) fint på norske vestlandsveier. er usikker på hvor mye min er senket, kan sikkert hive ut et bilde om det er inntr for det:) når den var på BT måtte eg løfte i bilen gor å få jekken deres under kassa :) til deg nitewlkr: så mente eg at eg var redd han fikk liten klaring med 55 profil! med 45 kan man jo senke til den tar nedi på flata nesten! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg