Gå til innhold

Tråden om min Golf 2 Sport (Oppdatert)

Ranger emnet


Joachim

Anbefalte innlegg

Var på Sharif idag for å høre om pris på ASA felgene med dekk..

 

1. De kom ikke under 18"

2. De sa jeg måtte bygge om boltsirkelen. På spørsmålet om adapter virket han nesten forundrene til hva jeg prata om. Han sa det ville bygge ut alt for mye.

3. Møkkaservice!

 

Jeg sa jeg ville ha felger med kant, og jeg hadde sett ett tilbud i ett blad av noe slag.

 

Da viste han meg noen fattige biltema look a like felger, som jeg skulle få med dekk til 5 tusen. Så sa jeg at jeg ville ha KANT, og spørte etter Brock B1.. Da lo ha og sa de gikk ut for 1 år siden. Jeg sa, hva har det med saken og gjøre, jeg spør etter Brock, jeg vet de finnes ennå. Han begynte å leite i noen kataloger, og kom fram til noen nye MOMO felger, som jeg skulle få for 10 tusen, uten dekk..

 

Faen for en bomtur. Blir lenge til neste besøk hos Sharif gitt.. Trodde det var superb service der jeg.. Tommy virker jo virkelig kul, men dette var en normann..

 

Duger nok ikke til annet en dekk gitt...

 

Hadde ikke en dritt av felger med 4*100 sirkel. Når jeg spørte etter Brock felga spørte han hvilken farge jeg har på bilen?? What fucking difference does that make?

 

Frustrert!

 

Så gøy å høre, jeg som vurderte ASA JH8, som også kommer i 4*100..

Selger de kvalitet hos Sharif da? Brock og slikt?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemmer. de fører ikke de store merkene.. dekkene kan sikkert kjøpes der, de har jo fått stabla på plass noen avtaler med brukbare leverandører etter hvert.. felger derimot kommer jeg IKKE til å kjøpe der iallefall, for min del :) trokke det er så smart heller joachim med tankte på servicen du får der ;)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey allesammen.. Bilen kommer ra Mekonomen i morra, med nye bremser, senkesett, reg reim, vifte reim, lasteventil, peilepinne +++

 

Det jeg nå skal tafatt på er ventiltikkinga.. Jeg skal bytte løfterne, og når jeg først er nedi der, så bytter jeg kammen samtidig.

 

Har lettvekts løftere noe for seg?

Hvordan kam kan jeg bruke uten å måtte bytte noe annet? Velox selger en som er orginal VW sportskam. Funker denne? Mange ventiler har jeg? 1.8 90hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår