trebor87 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hvor mye skal du senke da? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 40-40 tror jeg det er.. Må se ann om det er justerbart. Aner ikke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Okey folkens.. Mega update på gang! Har vært en uke i Kristiansand nå, hos onkelen min som virkelig kan dette med motor og karosseri. Hentet bilen hos Mekonomen Torsdag 22 Juni, og dro nedover samme dag.. Hadde noen dager uten mye å gjøre, frem til Tirsdag, hvor vi byttet ventilløftere. Nå er bilen fri for tikking! :D Bilde av onkel i full action med å justere registeret: Onsdag startet vi med å demontere skjermene. Disse skulle grunnes og lakkes før de fikk ett strøk med tectyl: Samtidig som ene skjermen ble lakkert, ble den andre tettet litt.. (LES: Antennehull :)) Deretter fikk denne samme behandling Litt senere hoppet vi på hullene i dørene. Der listene hadde sitti: Ferdig: Deretter gikk vi på emblemene bak ("Golf", og VW logo) Rundt tanklokket var det også råttent stål som hadde gjort sitt. Dette ble laget nytt, og det er skummelt hvor bra det ble. Har ingen ferdig bilder, men ett med onkel under arbeid ;) Det som gjenstår er da: - Felger, ca 6000,- inkl. dekk - Stereo, ca 4000,- for Sub og spiller - Lakkering, ca 10000,- medregnet vennskapsrabatt - g60 bredding, 5000,- Brand New fra Møller 25000,- Det koster å væra kar! Bilen forsvinner i lakkboksen i løpet av de to kommende ukene, det er jeg rimelig sikker på! EDIT: Om noen lurer, så er det LSK skjerf i hattehylla! Forza Fugla! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 damn detta blir nice ;) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Comments please! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ser meget bra ut det der. Kjører stilen jeg liker, men du må anskaffe deg et sett med gewinde. Det er det første jeg ville ha kjøpt. Ellers ser jeg de felgene du har på nå kan bli råe vinter felger med litt puss. G60 bredding koster 2500 på NBS så kjøp heller der, da er du et steg nærmere gewinde. :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Har akkuratt montert 40-40 senk, så gewinde blir nok ikke akkuratt 1 pri. Enig i at felgene kan bli fete vinterfelger, og det er også tanken. Har du tips til rimelige felger som fyller ut g60 breddingen, uten at det behøves valsing? Skal undersøke g60 bredding hos NBS.. Hva kommer det av at de kan selge det så billig? Replica? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 nei møller som overpriser alt bare. 9x16 felger krever ikke mye modding når du senker så lite. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Stilig! :) blir bra detta =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Blir nice dette;) sleng ut flere bilder da:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Er ikke mye mer og ta bilder av. Bilen står å regner ned og venter på lakkering. Oppdaterer når den er lakkert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Okei folkens. Liten update.. Har blitt litt forsinket fremgang i prosjektet, men nå er det en gladnyhet. MANDAG 23 Oktober skal bilen i lakkboksen! :D Bytter snart over til vinterfelger, da skal dekkene fjernes fra de jeg bruker nå, disse skal pusses ned og lakkes hvite. Tror det kan bli fett. Ellers er planen G60 bredding fra Quadrocco ellernoe. Comments? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Blien sendes til lakkering i morgen tidlig. Idag har jeg demontert så og så alt som må demonteres før lakk, bortsett fra vinduer. Det lar jeg fagfolk ta seg av :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Har blitt en liten svkt med bildene da jeg er i konflikt med han som eier webhotellet atm. Han er en ordentlig drittsek.. Men, bilen er lakkert!! :D Resultatet er suupert... Bilder kommer i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Gratulerer med dagen:) Nå har du bil og er gammel nok. Mangler bare lappen nå:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg