Joachim Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Mine er ganske gule de og. KJøpt på NBs, FK Automotive... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 fett ble det iallefall :) nå er det ikke så aaaaaltfor lenge du kan begynne og snakke om lakkering vel ? :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Lakkering er ikke før i slutten av sommeren må bytte alt av bremser først. lasteventil, fjører (senk), breserør, bremsekraftfordeler +++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Mine er ganske gule de og.KJøpt på NBs, FK Automotive... hmm.. fk mine og.. men er sikkert flere typer.. virker som dine er tykkere og.. Men synes mine passer til tåkelysene: Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 sorry for ot, men har du seriøst blå blinkere i fangeren? :wonder edit; joachim, skal du kjøpe dempere og fjærer? eller bare senkefjærer? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 sorry for ot, men har du seriøst blå blinkere i fangeren? :wonder har det ja.. må matche baklyktene som og er blå.. men blinklysene er lakket.. men blinker orange ja.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Kjøper coilovers jeg nå! Gidder ikke kjøre med de slitne demperne lenger. trebor87: Vi har nok samme lykter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Var på Thorshov idag, å bestilte meg Green innsatsfilter. Lurte på hvordan det var med borringa osv.. Hvor store hull bør jeg ha? Og hvor mange? Hvis ikke det blir gromlyd nå, som Housey sier, så blir jeg gretten :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 har du slik monojet greie? da borrer du noen hull på ca 3cm under boksen mot skjermen... ikke borr mot motor. unngå og toppen! :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Er nok monojet ja.. Eller monoponit? mener du under under, eller kan jeg borrepå siden liksom? sånn at hullene peker mot skjermen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 går dette også an å gjere på vanlig forgasser filterboks??:D hørest TØFT ut! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Åssen har du? Jeg har den avlange på høyresiden.. Er dette godkjent Housey? Skulle likt å visst det før jeg satte den fast igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Er vel 10 mm ellernoe, hadde kke større akkurat nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Funka greit det ass, å ennå har jeg ikke bytta filter! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Virker som den hiver litt på turtallet nå. Tyder dette på falskluft? Er ikke ikke men.. Fra 1000 til 1400, og litt under 1000 av og til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg