e321 Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 hmmm... hvordan ser denne ut? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 bilde er en god ting ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Google image: tok meg ca 25 sek å finne dette bildet av en 2002 mod: Er vel cabben som kom til norge *fine bilder av den å* Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Here you go Neste gang så kan du søke på google, er kjempe lett faktisk, bare å gå inn på google.no så trykke på bilder (rett over der man skriver inn søkeordet) så kan du søke på det du vil om det skal være bil, felger eller damer... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Takker ! Det var forøvrig en merkelig bil... hmmm.... (btw. den porschen din var ganske tøff! Ser gjerne mer av den :) ) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Takker ! Det var forøvrig en merkelig bil... hmmm.... :eek: Hva mener du med det??? den er jo konge!!! Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Sebring er en ganske uvanlig bil i Norge, men bildene ovenfor viser vel ikke helt den vanligste utgaven... Coupe og Cabriolet utgaven selges det nok lite av, og de få som finnes er som oftest importbiler tror jeg... Chrysler Status er jo en kjent bil på veiene i Norge. Stratus er en bil hvor man får svært mye for pengene ved et kjøp, men til gjengjeld må man påregne noen kostbare reparasjoner underveis. Sebring er den nye utgaven av Stratus, og rent designmessig er den ganske så annerledes både utvendig og innvendig. Skal stikke ut på parkeringsplassen og knipse et bilde av min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Tok et par bilder... Tok de med et mobilkamera, så ikke all verdens kvalitet her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Pappa kjøpte en Chrysler Sebring i går... Det er en utrolig pen og god bil... Men må si jeg er mer glad i min <3 Chrysler Stratus <3:hug: Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Stratus er også en fin og god bil :) Får gratulere din far med ny bil! Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 synn vi ikke har srt-4 i norge.. eller dodge stratus turbo :P Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Import går jo ann, men avgiftsnivået snakker vel sitt eget språk der... :) Tror nok srt-4 og turboversjonen av stratus er morsomme biler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Turbo er ikken noe problem og få på en 2.0 LE... Det skal jeg ha på min :rolleyes: Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Import går jo ann, men avgiftsnivået snakker vel sitt eget språk der... :) Tror nok srt-4 og turboversjonen av stratus er morsomme biler! mente ikke vanlig stratus med turbo men en dodge stratus turbo se bildet.. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Turbo er ikken noe problem og få på en 2.0 LE... Det skal jeg ha på min :rolleyes: Hvor får du tak i det? Jeg har drevet å sjekket litt, men ikke funnet noen spesiell informasjon om turbo til verken sebring eller stratus. Vet du noe om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg