Marvil Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Var ute og lufta sommerdekka idag, og møtte en av Idar Tonheim sine (ny?)importerte biler i Sogndal.. :) Så ut å gå greit vertfall, og lyden var ikke akkurat stygg. :) Noen som vet om den er solgt til noen i området..? (og ja, jeg har fremdeles dårlig kamera på mobilen) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 den der var jævlig kul! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Den der så jeg på en lastebilhenger på vei gjennom Oslo.. Var i helga tror jeg, så er nok ny. Skikkelig tøff bil! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Var i helga tror jeg, så er nok ny Ehhh, selv om den var på henger så er den ikke nødvendighvis NY, jeg så en s13 200sx på lastebilhenger i helgababyhmm? Er nok import det der, styla og fin en sådan :thumb Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 deilig bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 nismo kittet er fint det.. Kansje nye felger? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Burde skaffe seg noen breiere felger iallfall... Men den var fet... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Ehhh, selv om den var på henger så er den ikke nødvendighvis NY, jeg så en s13 200sx på lastebilhenger i helgababyhmm? Er nok import det der, styla og fin en sådan :thumb Han spurte jo om den var (ny)importert :) Derfor regnet jeg den som ny, siden jeg så den på lastebilhenger Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Om den er brukt eller ny vet jeg ikke, lurte mer på om det var noe han nylig hadde importert, men det var det tydeligvis siden zoom har sett den gjennom Oslo her om dagen.. :) Den skiller seg "litt" ut, og er absolutt ikke stygg å se på, nei.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 HEEEY! så nettop den bilen i knarvik (litt nord for bergen!!) den bilen er rå! Jeg så den først når den kjørte mot knarvik, og deretter når den kjørte nordover igjen:P Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 fikk nettop vite at det er en kjenning av meg som har kjøpt denne*GLISEGLISE!!!* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Den bilen er det fresk lyd i. Vi kjørte den inn fra Tyskland i uka som var. Var et helvete å få lasta. Ene sjåføren vår ringte meg, når han lasta og sa: Du HØR her... og rusa den opp. hehe... Var å kikka på den i helga, og masse spesielle detaljer. Lakkert dash, med motiver i speedoen og sånne ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg