Gå til innhold

prosjekt rånebil II

Ranger emnet


liIIebror

Anbefalte innlegg

hva med en prøvedukke kledd opp som ei gammel kjerring hengende ifra grillen, og ett stor "I BRAKE FOR NOBODY!" klistremerke i frontruta. henge på noen lyktespylere på dokka som spruter blod og da, så er du igang..

 

..eller hva med å bare male bilen som en snutebil? ha "puleteens" (eller noe annet dårlig forslag) istedenfor "politi" på den. og ivertfall "kommando bil"! snuten kommer til å stoppe deg regelmessig og beundre deg da.

 

ellers funker vel bøyle med 1000 metere på taket, 1000 metere i grillen, neon, lakkere bilen med rulle, sote rutene med spray, tiger/ku imitasjons sete trekk, og mange andre gode gamle råner triks ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eg hadde med meg min søte oppblås bare dame i passajer sete i toyotaen min eg, det vakte oppsikt.....

 

Spess eldre folk som måtte se litt nøye etter.....

 

Kjøp deg noe slikt.....

Eller du kan lakere en diger wunderbaum på panseret, samt et godt mål med svensk skog i speilet.....;) ;) :eek:

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henrikfr

Hvis du skal bruke noe tid og penger penger på denna bilen så det ut som det var rom for litt senking:D

Hørte jeg vinkelsliper ??????????? ;)

 

Dessuten trenger du jo ikke GJØRE en golf harry da.. den ER jo harry ! ;)

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkesett? Pøh... KLIPP!

 

Og så må du seff bosse de alufelgene, finne frem stålfelger, og dra på biltema og kjøpe crom deksel!

 

Ellers så ser rosa pelstrekk til setene fortreffelig ut, sammen med 136 wonderbaum og size xxl terninger.

 

Du må seff få tak i en aluvinge, gjerne en overdimensjonert (alle er engentlig det da)

 

Ellers så er det bare å brenne ut en cd med heidi hauge, og cruice byn. (etter at du har malt bakrutene med matchende farger til resten av bilen da)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

Det er nesten litt skammelig å gjøre en bil som er såpass fin orginalt til noe sånt..

 

 

Fjern viper stripene og få den ned på jorden :)

 

Du skal være riimelig VW fan skal du si at en gamml rusten golf 1 er fin å se på originalt ass!

 

syns bilen din er rå jeg Lars, blir mer morro etterhvert, når du får på tuning klistermerkene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det går en golf her med klipte fjærer....

 

Aluvingen fikk jeg fra en supra med dobbelt så svær vinge som bilen...

 

Malingen... Russebiler...

 

Wonderbaum ect... Jeg er på voss!

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Syns golf1 er stygge... Samme med golf4... Men golf2 og 3 funker fint...

Det er der du tar feil min venn ;)

Golf Mk1 er den eneste som jeg synes går ann, 2`rn er brukt opp 3`rn er ikke noe særlig men 4`rn er ok:D

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår