Gå til innhold

Bilder og info


strax

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne at andre med Focus her på forumet legger ut bilder og litt info om bilen og hva som har blitt gjort og hva som skal gjøres. Kan begynne med meg sjøl.

 

Ford Focus ST(v) 99mod

 

Black panther black med hel svarte ruter

Satt på en liten eksos stuss på så det ser penere ut

Satt på 17" hvite felger (husker ikke merke) med Pirelli dekk på

Også satt på en rutesenker som forteller hvem som kjører bilen

 

Neste prosjekt nå er å få en 10" Rør bass som skal henge bak på sete ryggen i bagasjen. Så vis det er noen som har en rør bass som skal selges. Så si til meg så skal jeg se på den.

 

bilde http://i75.photobucket.com/albums/i291/20685/Bilde132.jpg

 

http://i75.photobucket.com/albums/i291/20685/Bilde118.jpg

 

http://i75.photobucket.com/albums/i291/20685/Bilde127.jpg

All klaring, er god klaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg heller en skikkelig aktiv sub enn noe bassrør drit... Og vær så snill og plukk av det latterlige merket i fronruta, har du sett Ali G filmen litt for mye kansje...?

 

 

 

Det er kanskje ikke den peneste saken nei, var et impuls kjøp som jeg tok på Autoprofil. De sa de kunne lage hva som helst, og da må det testes. Jeg får se etter hvert hva jeg skal ha. Tror det blir for kjedelig med bare en svart stripe. Noen forslag`?

 

Ps AliG er helt Sherrif !!

All klaring, er god klaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vurderer senking,men jeg vet ikke hvor mye 30 eller 40mm? Den skal likskom være bruker venlig til vinteren også. Men jeg er en enig, den burde senkes,men fornuften tilsier at til vinteren kommer jeg til å angre på en evt senking! (FAEN TA FORNUFTEN)

All klaring, er god klaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vurderer senking,men jeg vet ikke hvor mye 30 eller 40mm? Den skal likskom være bruker venlig til vinteren også. Men jeg er en enig, den burde senkes,men fornuften tilsier at til vinteren kommer jeg til å angre på en evt senking! (FAEN TA FORNUFTEN)

30-40mm senking er ikke akkurat mye, går fint an og kjøre med på vinteren for det. Greier du ikke det, så har du sansynligvis ikke noe bak ett ratt og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JHS eller hva du heter,. Les topicen, bilder og info ang Ford Focus

 

har ikke spurt deg eller noen andre om hva dere syns og mener om bilen min.

 

Jeg er intresert i andre her på forumet som har Focus. Etter det jeg kan forstå har ikke du focus.

 

å forresten, klarer du ikke å kjøre med det så har du ikke noe bak et ratt å gjøre.? Det syns jeg var skikkelig voksent sagt (NOT)

All klaring, er god klaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JHS eller hva du heter,. Les topicen, bilder og info ang Ford Focus

 

har ikke spurt deg eller noen andre om hva dere syns og mener om bilen min.

 

Jeg er intresert i andre her på forumet som har Focus. Etter det jeg kan forstå har ikke du focus.

 

å forresten, klarer du ikke å kjøre med det så har du ikke noe bak et ratt å gjøre.? Det syns jeg var skikkelig voksent sagt (NOT)

Tåler du ikke kommentarer og tips så har du vel lite her og gjøre... Hårsår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe i mot kommentarer,men se på forskjellen mellom hvordan du gir kommentar i forhold til <Bestigo> . Han gjør det på en voksen måte i forhold til enkelte andre her. Prøv å vær litt seriøs. Det er det eneste jeg ber om.

Men fra en sak til en annen.. Er det mye stress å bytte speil på bilen ? Noen som har erfaring ?

All klaring, er god klaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe i mot kommentarer,men se på forskjellen mellom hvordan du gir kommentar i forhold til <Bestigo> . Han gjør det på en voksen måte i forhold til enkelte andre her. Prøv å vær litt seriøs. Det er det eneste jeg ber om.

Men fra en sak til en annen.. Er det mye stress å bytte speil på bilen ? Noen som har erfaring ?

Humor er ikke på topp skjønner jeg... Men det er greit det. Var det seriøse svar du var ute etter så ville jeg funnet ett der gjennomsittsalderen på brukerene er over mopedalder.

 

Er du ute etter ett forum med seriøsitet så foreslår jeg heller http://www.passionford.com eventuelt http://www.fastford.no

 

Får garantert mer svar på speilspørsmålet ditt der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår