Olsen_nissan Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 ikke værst til og være gnager:) :) haha.. Gnager?? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 FWD SommerRWD Vinter The only way to go!! Jeg vil si at det er omvendt, RWD om vinteren blir bare overkill om man ikke har micromotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Jeg vil si at det er omvendt, RWD om vinteren blir bare overkill om man ikke har micromotor. Fordi..? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Hva hadde han soppen der med topic å gjøre? Like mye som han guttungen på trehjulssykkel som sladder har med drifting å gjøre! :D Og like lite som bilen til soppen har med en ekte GT-R å gjøre. Skjevt påsatte Biltema setetrekk trakk opp helhetsinntrykket. :phatyo Nei, nappe brekk i FeilWD er ikke moro før det sitter kvass motor og ispigg foran! DA først er det moro. Diffbrems er heller ikke å forakte. Andreas: Fordi at han ikke har vett/råd til å sette på skikkelige dekk og diffbrems. 760TIC med brems og gode seige vinterdekk drar seg frem fort og sidelengs. 242 B19A (micromotor) med 2 til 4 isdekk er også artig. Mye artigere enn sløve piggdekk på mye annet av bil. Med fare for å gjenta meg sjøl: FeilWD og drifting kan bare ikke gå bra. Bare se hvordan han i videoen mister fart hver gang han drar i nødbremsen. PS! Olsen_nissan: "Gnager" spiller på det faktum at alle FeilWD biler uten diffbrems spinner (les: gnager) på innerhjulet når du vil mer, men bilen vil ikke. :bok Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 RWD/4WD på vinter RWD på sommer FWD når man blir pensjonist RWD blir overkill på vintern sier du? jeg har 200hk og bakhjulstrekk, og vinterkjøring er storslag for karer som ikke er redd for en breisladd eller ti! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 http://fwd.justgotowned.com/ Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 hehe, Så sant så sant! skjønn itj åt folk gidde å færra roinnt me framhjulstrekk! :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 skjønn itj åt folk gidde å færra roinnt me framhjulstrekk! :fingers: Det der blir vel like dumt å si, som om jeg skulle sagt: Skjønner ikke at folk gidder å kjøre rundt i Volvo. Og for guds skyld, skriv NORSK. Er ikke en SMS du skriver her. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Fordi..? ...Tilbake etter påskeferie.... Om sommeren (gjerne i regn) legger rumpene seg ut på biler med moment + RWD,dragcar uten problemer, og samtidig i kontrollerte former. Om vinteren blir utfordringen å holde på veigrepet..:drive2 (Misforstå det første innlegget mitt rett, jeg er imot FWD, hehe onfiredevi ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg