Gå til innhold

Endelig lagt om te sommerfelger?? Hiv bildene inn hit

Ranger emnet


biohazard

Anbefalte innlegg

hadde egentlig ikke tenkt til å legge ut noen bilder av bilen min her, før den er ferdig, men et lite felgbilde går vell ann..

 

Felgf.jpg

 

 

Har forresten bestilt dtm leppe, downforcer og sideskjørt, alt fra Rieger tuning :) Har også fått ordna meg en "halvveis-sponsor" avtale, den er delehvis uklar fremdeles, og bare muntlig, men fikk allerede slått av i overkant av 2500kr på det jeg har bestilt, kontra hvis jeg hadde bestilt fra "alle" andre nettbutikker som omhandler styling og tuning. Må nok kjøre med noe dekor på bilen etterhvert, men det gjør meg ingen ting.. skal bestille alt jeg skal ha etterhvert fra disse folka, mere sier jeg ikke ;)

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har 7,5 x 17 med 215/45-17 dekk.. Foran er det ikke bredden som er problemet.. der er det høyden på dekket.. men bak er det bredden som er problemet.. der går dekket utenom skjermkanten..

 

Har lyst på nye felger også. Så da blir det 205/45-17 mest sannsynlig. Og fjærer foran som senker 40mm.

 

Så da har jeg 4 dekk og felger tilsalgs ;) + 50mm fjærer foran.. og sikkert bakfjærer også siden jeg ikke får kjøpt 2 løse fjører noe sted..

 

Bare å gi bud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 7,5 x 17 med 215/45-17 dekk.. Foran er det ikke bredden som er problemet.. der er det høyden på dekket.. men bak er det bredden som er problemet.. der går dekket utenom skjermkanten..

 

Har lyst på nye felger også. Så da blir det 205/45-17 mest sannsynlig. Og fjærer foran som senker 40mm.

 

Så da har jeg 4 dekk og felger tilsalgs ;) + 50mm fjærer foran.. og sikkert bakfjærer også siden jeg ikke får kjøpt 2 løse fjører noe sted..

 

Bare å gi bud..

 

gidda å ha 45 profil da?

gå ned til 35 el 40 framme vel=D må vel ha 35 du som har senka 50 framme!!

og ser jo fett at de stikker ut fra hulbuen!=D ulovlig men kult=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidda å ha 45 profil da?

gå ned til 35 el 40 framme vel=D må vel ha 35 du som har senka 50 framme!!

og ser jo fett at de stikker ut fra hulbuen!=D ulovlig men kult=)

 

Tror ikke du helt skjønte det med utenom skjermkanten.. det jeg mente var at det subber i kanten.. i bretten som går inn igjen liksom.. går ikke utenom. 35 eller 40 profil blir det ikke :) trenger all den gummien jeg kan få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår