Gå til innhold

Har sett: 2 fast 2 furious!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er kun loGisTic og ESOTERiC som har gitt ut 2F2F enda...og begge utgavene ser ut til å ha blitt nuket de fleste steder...pga. dårlig lyd.

 

DC++ er nok veien å gå....

 

Skaff dere programet 'Multi-Hub-Search' så finner dere ut hvilke

hubber som inneholder det dere leter etter ;)

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LoW RiDeR

Min mening er at en film som denne ikke skal sees på divx eller noe sånnt med råtten kvalitet.. Om jeg hadde filmen på divx ville jeg venta til etter premieren med å se den. Må jo ha "full opplevelse" i en kinosal først. :)

 

tenkte d samme selv men,klarer ikke vente.Å siden såpass mangen får se den nå,så får du bare høre alt som skjer.Da er det like greit å se den syns jeg.

Bad ass boyz drives bad ass toyz..

Mr2 i trafikken er den beste taktikken!

--Mr2 MkI--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett den..

 

Nummer 2 har klart blitt "just another hollywood movie"

Nytenkingen som alle bilinterreserte var glade i, er blitt borte.. En sequal har ofte den effekten.

Hadde håpet de kunne fokusert på å rette opp de små "autofeilene" som gjenkjente 1`eren. Men istedet har det utelatt det tekniske, og fokusert på handling. Greit nok, men da kunne producer/director gått igang med en helt annen film.

Jeg er ikke forbauset over hva som har skjedd, for all del. Jeg hadde bare håpet at John Singleton og resten av crewet bak 2 fast 2 furious hadde gitt oss bilfolk mere av det gode fra den første filmen. Biljakter er det nok av, men det hele dabber av etter første pangåpning..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Det er kun loGisTic og ESOTERiC som har gitt ut 2F2F enda...og begge utgavene ser ut til å ha blitt nuket de fleste steder...pga. dårlig lyd.

 

DC++ er nok veien å gå....

 

Skaff dere programet 'Multi-Hub-Search' så finner dere ut hvilke

hubber som inneholder det dere leter etter ;)

 

@lpher

 

 

laster ned logistic fra emule nå...

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår