Mirus Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Jonte Noen som har denne filmen på DivX? Send meg PM Det er ikke noe problem å laste den ned fra nettet... Min er ferdig om en halvtime. Fant den på Kazaa, og det er faktisk ikke noe bullshit share. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Jeg holder på å laste ned 3 forskjellige på overnet.Håper det er bra versjoner... Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 noen som vet adresser på dc++ som har den eller noe annet???? Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Har lastet ned en fra kazaa nå i håp om og få en versjon med bedre kvalitet, (den jeg har er relativt dårlig) men skuffelsen var stor.......... det var ikke 2 fst 2 furious i hvertfall Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Dere skal få lete en stund på Kazaa om dere skal finne 2F2F, jeg har sikkert lastet ned 10 forskjellige nå, og enda har jeg ikke funnet den riktige filmen. Får bare håpe en av de 11 som jeg holder på å laste ned nå er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Det er kun loGisTic og ESOTERiC som har gitt ut 2F2F enda...og begge utgavene ser ut til å ha blitt nuket de fleste steder...pga. dårlig lyd. DC++ er nok veien å gå.... Skaff dere programet 'Multi-Hub-Search' så finner dere ut hvilke hubber som inneholder det dere leter etter ;) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Uansett så har jeg sett den så jeg klarer nok og vente til den kommer på dvd nå:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Min mening er at en film som denne ikke skal sees på divx eller noe sånnt med råtten kvalitet.. Om jeg hadde filmen på divx ville jeg venta til etter premieren med å se den. Må jo ha "full opplevelse" i en kinosal først. :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by LoW RiDeR Min mening er at en film som denne ikke skal sees på divx eller noe sånnt med råtten kvalitet.. Om jeg hadde filmen på divx ville jeg venta til etter premieren med å se den. Må jo ha "full opplevelse" i en kinosal først. :) tenkte d samme selv men,klarer ikke vente.Å siden såpass mangen får se den nå,så får du bare høre alt som skjer.Da er det like greit å se den syns jeg. Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 jepp jeg fant den på dc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 ok hvilken hub da??adresse plis? Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Sett den.. Nummer 2 har klart blitt "just another hollywood movie" Nytenkingen som alle bilinterreserte var glade i, er blitt borte.. En sequal har ofte den effekten. Hadde håpet de kunne fokusert på å rette opp de små "autofeilene" som gjenkjente 1`eren. Men istedet har det utelatt det tekniske, og fokusert på handling. Greit nok, men da kunne producer/director gått igang med en helt annen film. Jeg er ikke forbauset over hva som har skjedd, for all del. Jeg hadde bare håpet at John Singleton og resten av crewet bak 2 fast 2 furious hadde gitt oss bilfolk mere av det gode fra den første filmen. Biljakter er det nok av, men det hele dabber av etter første pangåpning.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 hvor får dere den fra??adresser? Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by @lpher Det er kun loGisTic og ESOTERiC som har gitt ut 2F2F enda...og begge utgavene ser ut til å ha blitt nuket de fleste steder...pga. dårlig lyd. DC++ er nok veien å gå.... Skaff dere programet 'Multi-Hub-Search' så finner dere ut hvilke hubber som inneholder det dere leter etter ;) @lpher laster ned logistic fra emule nå... Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Det mest positive med filmen er vel at gutta forstår til slutt at riskokerne ikke holder i lengden. Forøvrig er det lett å se at den "Corvetten" som kræsja faktisk ikke var en Corvette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg