passatvr6 Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 hvor og hvordan får jeg tak i det? til 95passat..hvis noen skjønner hva jeg mener Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Hvordan ser et amerikansk blinklys ut da ? på siden eller framme ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 I USA er lyset i blinklysene på hele tiden, også skrur det seg av når det blinker. I motsetning til det vanlige som er at det er av når det ikke er i bruk, også skrur det seg på. Kan ikke dette gjøres så lett som å skifte om på noen ledninger etc? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juni 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 ingen som svarer på det jeg spør om men jeg skal ordne et bilde av hva jeg mener. og det jeg lurer på er hvor og hvordan jeg skal få tak i sånne. Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juni 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 dette blinklyset mener jeg. kanskje ikke verdens beste bilde men det er tydeligvis litt annerledes enn på de norske/europeiske modellene Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 passatsjappa? det som er problemet er at jeg ikke vet hvem i usa jeg kan kontakte... har leita rundt på nettet men Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by passatvr6 passatsjappa? det som er problemet er at jeg ikke vet hvem i usa jeg kan kontakte... har leita rundt på nettet men Sjekk på vwvortex Der burde du finne noe til bilen din Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 itte no att finne der nei Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Kjenner ikke så mye til de fancy lysene, men å få de til å oppføre seg slik du beskrev er visstnok enkelt. Hør med en bilelektromann, så skisserer han for de hvordan du skal koble det. Det er ikke lov iht norske lysregler. Derfor bør du også koble det slik at du har en bryter under dashbordet (f.eks) der du kan slå denne funksjonen av og på. Hadde dette på en eldre amerikansk bil engang. Funket helt greit. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 disse blinklysene er helt annerledes enn de originale. ikke no problem å koble de om slik som usa-typen men det e som sagt ikke "den" typen blinklys jeg vil ha. og en egen bryter på bare blinkerne er uaktuellt! onkel blå skal få lov å stoppe meg hvis det er blinklysa de "kikker" på......grrrrr:usa: Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg