Gå til innhold

Renault Clio 1,8


Ivan306

Anbefalte innlegg

Du får både 1,8 og 1,8 16v...16v har 135hk. Fin å kjøre, men trenger stivere understell:) Disse er veldig vanskelige å få tak i i norge, men det kryr av dem i f.eks tyskland til en billig penge. Kvaliteten er egentlig veldig bra, ruster omtrent ikke og er generelt lite tull med dem.

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var 16v jeg tenkte på. Tenker på å importere en fra tyskland, men nå er det mulig at jeg får tak i en som allerede er importert. for rundt 50k på norske skilter. Er det noe spesielle plasser det ruster eller andre ting jeg bør se etter? Det er jo torsjonfjærer bak på Renault som Peugeot har. Vet peugeot har en tendens til å bli dårlige i lagerene bak. Er det et problem på Renault? Har sett at de har litt forskjellige løsninger på det. Og stivere understell trenger vel de fleste biler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ruster i hjulbuene bak hvis det er noe, men det er sjelden... De ruster jo som alle andre biler hvis det blir skade i lakken, f.eks på dørene, men rust er egentlig ikke noe problem på de. Torsjonsfjæringen har mye bedre opplagring enn peugeot, aldri noe trøbbel med den. Jeg var kjemperedd for at stavene var rusta fast på min før jeg skulle senke den, så jeg spraya på rustløser en gang i uka i en mnd først, men de satt løst, og kom ut med en gang:)

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår