AudioX Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 som topic sier...noen som har noen bilder av 2'er golfer med jetta lykter?? skal muligens kjøpe det til bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 håper det hjalp noe? Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 gamlegolfen min hadde jettalykter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hvis du er ute etter firkanta lykter, så vil jeg varmt, og jeg tror jeg snakker for en del her. Anbefale Rallye, selvom det er noen prisklasser over... :) Sorry OT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 takk for bildene folkens....den e go, men en som nevnte at eg heller skulle gå for rallye lykter...helt fersk med golf, så derfor lurer eg på ka forskjellen e?? noen som har bilder??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Forskjellen er stor. Rallye fronten er rå i forhold til jetta fronten. Eneste minus er prisen. Dem er kostbare.. Søk etter Rallye Golf så finner du masse bilder. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hvis du er ute etter firkanta lykter, så vil jeg varmt, og jeg tror jeg snakker for en del her. Anbefale Rallye, selvom det er noen prisklasser over... :) Sorry OT Er enig med Joachim her, personlig syns jeg jetta-lyktene er for store og "snille"..Men får du lister både over og under lyktene kan du få en ganske bra/bad look med Jetta-fronten og..Et godt eksempel på det er bildene som KaldBlod poster ;) Ser de lyktene forresten mørkere ut enn normalt eller er det bare meg.? Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 En annen grill-løsning er rallye grill med corrado lykter. Corrado lyktene ligner veldig på Rallye lyktene, så du vil få det rimelig likt rallyefronten, bare billigere. Må litt modding til for å få det til å passe, men det bør ikke være så vanskelig. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Trenger vel bare å korte inn Rallyegrillen litt og fikse festene for lyktene? Mener du kan bruke Jetta frontplate for enkelthetens skyld... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Er bare å korte ned grillen 3-4cm på hver siden og fikse festene ja. Skal i gang med dette selv nå. Mangler bare jetta frontplaten. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 de lyktene der kan vell ikke være godkjent? aaaalt for stor badlook! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Fytti! Porr! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Jævlig fin bil ja!. Men jetta fronten passer ikke inn. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg