Ideal Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 De irriterer meg. Disse folkene som kjører disse wannabe-bilene "Smart". Det er jo åpenlyst at dette er folk som ser på å ta trikk/buss som et seriøst alternativ til å eie bil. Dette er folk som ikke bryr seg om hvor lang tid de bruker fra A til B, eller hvor stor hindring de er for andre i trafikken mens de er underveis fra A til B. De kan i alle fall ikke bry seg noe særlig om hvordan det er å kjøre bil - da ville de aldri i livet ha kjøpt en Smart. Kort sagt, jeg hater de. Jeg vurderer å starte IOFBMS (InteresseOrganisasjonen For Bilførere Mot Smart). Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Av en eller annen grunn fikk dette meg til å holde min mening om Smart for meg selv. helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 En eldre mann ble hentet av ambulanse etter å ha kjørt av veien i Sandnessjøen sentrum like før klokken 14.00 fredag. Mannen fikk oksygentilførsel da han ble båret i ambulansen. Mannens bil så slik ut etter å ha krasjet i Telenor-bygget. På andre siden av veien er det et stup på 5 meter rett ned :eek: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Sprite En eldre mann ble hentet av ambulanse etter å ha kjørt av veien i Sandnessjøen sentrum like før klokken 14.00 fredag. Mannen fikk oksygentilførsel da han ble båret i ambulansen. Mannens bil så slik ut etter å ha krasjet i Telenor-bygget. På andre siden av veien er det et stup på 5 meter rett ned :eek: Det der er vel en mopedbil? Som forøverig er mye værre enn en Smart vel og merke. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Trudde smart bilene var ganske kvikke bybiler... Mopedbil derimot :( Mopeder midt i veien for den saks skyld... Busser og taxier... Alt er i veien... Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Har kjørt trimma Smart, det er dritkult! Smart-klubb jeg hater trikken:aug: idioter fins bak alle slags ratt... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Går en mopedbil her ute som greier 90++. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 det er vel ikke den "norske el-bilen "think" du tenker på? de er vel heller stusselige kjøremaskiner.... men jeg kan da aldrig tenke med at 55hk i en sånn bil som smart kan bli så slapt..... Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Du blander nok med den norske får Smart er ingen Mopedbil, men en bil som Mercedes har utviklet... De er faktisk ikke så ille som de ser ut som... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Jeg tenkte at den på bildet muligens var en mopedbil jeg da. Ligner på en Amica-modell. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Var det ikke en japanesisk el-bil som gikk i 300km/h? Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Jeg tenkte at den på bildet muligens var en mopedbil jeg da. Ligner på en Amica-modell. Det hefter da ikke, snakker om saktegående biler som kun er i veien, eller? :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Jace Var det ikke en japanesisk el-bil som gikk i 300km/h? den var vel litt drøy..Men hvem vet ka de japsene kan finne på:D Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Corfic Du blander nok med den norske får Smart er ingen Mopedbil, men en bil som Mercedes har utviklet... De er faktisk ikke så ille som de ser ut som... Det er vel sånn at Smart er et samarbeidsprosjekt mellom Swatch som lager klokker, og DaimlerChrysler AG såvidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Ascona Det er vel sånn at Smart er et samarbeidsprosjekt mellom Swatch som lager klokker, og DaimlerChrysler AG såvidt jeg vet. Det var slik, men Swatch bakket ut tidlig. Smart har vært heleid av DaimlerChrysler i flere år nå. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg