Gå til innhold

Var en fryd å fylle bensin

Ranger emnet


Elgen-

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er bare små penger dere driver med jo! Fadern fyller full tank for 1000kr på lastebilen ( chevrolet tahoe) :)

så er du fjortiss og da.

 

Prisene ligger på 10.60 til 11.60 her nå, litt forskjellig fra stasjon til stasjon..

Fyllte bensin på bilen igår, helvettes pumpa hengte seg opp, så når jeg skulle ta ut den forbanna slangen, så stoppet det ikke å renne nei, 3l og 4.3dl rett på buksa, skoa og bilen :) da var jeg glad :boxers

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på diesel jeg ja.

Er det for dyrt kjører jeg på landbruksdiesel eller noe annet brennbart noe.

Bilen bruker ikke mer enn 0,5l. på mila uansett kjøring.

Har også en rabattordning med Esso, så jeg får 40 øre avslag på reell pumpepris, men uansett, det koster å være kar.:boxers

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altfor dyrt, noe vi alle er enige om. Her i strøket (Vesterålen i Nord-Norge), ligger bensinen på ca 11,98 for blyfri 95. :hvaskjera

 

Takk gud for at min mor har en fin rabatt-ting gjennom utdanningsforbundet, 25% avslag på bensin/tobakksvarer + noe andre greier hos esso.

 

Om jeg fyller for 500 på pumpa, så må jeg betale 500 med esso kortet, men når regninga kommer, så er det trukket fra 125 på regninga. Mao: 500 på esso = 375 på regninga. Jeg er en flittig bruker av det kortet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår