golfnos Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 må du holde deg til et komponent nå da ???? I min stod det aktivd infinity anlegg når jeg kjøpte den.. ikke særlig,i forhold til kicker settet jeg hadde.. det ble skiftet ut med Velocity sitt VPc 172 sett :) syntes det ble bedre mid bass og mykere diskant ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 skikkelig fin bil du har :) stereoen ble bra og :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 takker ;) om du vil kan du få kjøpt den for ca 150 med stereo og dvd system ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 takker ;) om du vil kan du få kjøpt den for ca 150 med stereo og dvd system ;) bytte med mazda'n? :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hehe.. joa, bytte likt da?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hehe.. joa, bytte likt da?? :) nææ, tror jeg blir nødt til å få en del mellomlegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jaja.. da sitter jeg med skumle planer.. kommet over en annen bil, så coupeen ligger ute til "test salg" for å se om det finnes interesserte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jaja.. da sitter jeg med skumle planer.. kommet over en annen bil, så coupeen ligger ute til "test salg" for å se om det finnes interesserte.. å? kjøpe bil, bygge stereo, også selge den igjen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 bilen helt digg, alt i orden, går som bare det, spiller både sykt rått og fint.. MEN! i 2 år har jeg "forhandlet" med den bedre halvdel om en slik: http://www.japanauto.no/brukt/biler/90.htm og nå har ho gått med på at om vi får igjen for coupeen det vi gav + litt for stereoen får jeg lov å kjøpe. Jippi ;) En kamerat var den første i landet med en R33 GTR på skilter. han har forøvrig solgt denne og kjøpt ny, og siden han og min gamle nabo(RB20det) innehar mye kunskaper om bilen og motoren føler jeg tiden er inne.. En slik blir i såfall å se i garasjen min i løpet av sen høsten/vinteren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Tja.. må jo nesten si at det der kan bli et helt ok bytte!! Er vel mange sin drøm det...(meg ink!) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 håper du kjøper golf 5 gti jeg svein! hadde vært tøft å se en RIGGA golf 5!!!!!!!!!! Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 håper du kjøper golf 5 gti jeg svein! hadde vært tøft å se en RIGGA golf 5!!!!!!!!!! tviler.... kansje som nr. 2 bil om oen år.. gidder ikke betale 400tusen for en golf liksom.. blir nok denne:http://www.need4speed.no/index.php?option=com_content&task=view&id=178&Itemid=34 eller: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1163155&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Har fulgt litt med på coupe markedet, å tendensen er at det ikke er verdens mest lett solgte bil. Ønsker deg uansett lykke til med salget.:cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 vet.. en del har ligget lenge, men er helt originale til rundt den prisen jeg vil ha for min med stereo/dvd og litt smått ;) men takk skal du ha ;) Satte den ut nå i håp om at det ikke går mer en et par tre mnd, men vi får se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 skal vi se.. ettersom noen har spurt etter intereør bilder pga interesse for bilen slenger jeg ut et par her.. MERK: har ikke fått vasket bilen, og setene skal renses grunnet liten kusine som griser fælt når hun spiser is;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg