Gå til innhold

Ny bil på meg!! 03mod Coupe 1,6

Ranger emnet


golfnos

Anbefalte innlegg

Hehe..

 

2003 Modell Hyundai Coupe 1,6i

 

er "bare" 105hk opgitt fra fabrikk, men tror det er mer. merkeforhandler mener mellom 112-116 så det er fint..

 

Ikke en prosjekt tråd dette her, men viser litt fremgang på bilen, samt diskusjoner om min/ andre coupeer osv:thanks

 

Blir oppdatert etter hvert som det skjer noe,men jobber mye nå på vår/sommer so ting tar tid(TTT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kom nettop inn døra nå, etter 3,5timer på buss og 3 i bilen.. Knall å kjøre da..

 

Specs er vel ikke så sykt da.. 1,6i doch på "105" hk

 

16" sommerfelg

 

Heldigitalt klima, recaro race stoler(orig) osv..

 

Skal inn med stereo ja,men blir et Velocity VPc172 forran.vet ikke om jeg skal ha noe bak..

 

Hadde vært topp med beskrivelse, så jeg slipper ødelegge noe av den fine bilen..

 

Er forresten ?midnight blue?? ser sånn ut. ikke funnet ut helt hva den heter;)

 

Rundet forresten 70000km på vei hjem.. reg reim skift osv før neste mnd håper jeg..

 

Nå skal det soves, for så montere dvd i morgen og så kjøre litt mer.hrm. til sverige en tur. huff. blir fort 60 mil til det... jaja. morro med ny bil;)jerkoff :peace: :tannløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin farge det. Synes sølvgrå blir for kjedelig, alle har jo det. Skal prøve og scanne beskrivelsen i helga, hvis ikke kan jeg ta kopi og sende i posten. personlig synes jeg motoren er helt grei. Siden det er vanskelig og se forskjell på en 1,6 og 2,7 ute på veien, så bruker å få endel biler etter meg. Blir litt aktiv kjøring da :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet vet.. eneste forskjellen som er lett å se er dobbel eksos på dem med større motor. lå og cruiset i nærmere 150 nedover i sverige i går morges. når man først får den i 5 gir dro den godt ;) ;)

 

Mobilen min har klikka helt! vil verken sende mms, eller overføre bilder via mail eller blåtann.. skal lade kameraet og ta bilder i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk forresten handlet en del goodies i sverige.

 

7 toms tak skjerm

dvd spiller

toppmodell panasonic spiller

masse feit strøm kabel (50 og 35kvadrat)

Forsterker til frontsett

 

har:

Velocity svær subb!

Velocity Monoblikk

Velocity værsting frontsett

 

++++

 

Kjøpte meg også et blått undercar kit. skal det være, så skal det være!!

 

;) begynner i morge. nettop kjørt 9 timer i strekk, så nå er det en god film, mat og natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

kjøpte meg diverse ny stereo her i helga.. noe kjøpte jeg i sverige når jeg henta bilen da men..

 

Sverige:

 

Pyle 7" takmontert skjerm

Pyle Dvd spiller

Panasonic "toppmodell" cd/mp3

35^ strøm kabler med 200a sikring

fordelerblokker

høyttalerkabler

 

XCS:

 

Kicker ks 65.2 kompo sett til fremme

Kicker S12L7 12" firkant subb

Kicker SX1250.1 hel digital monoblokk m sickbay osv

Stinger 1F digital kondis

Stinger signalkabler

Stinger SPv 44 gelè batteri

Stinger skille relè

 

 

Bygger kasse selv, da dem ikke hadde igjen av den originale. bygger tilsvarende, men blir bygget i et liksom. Planen er å lage et par glassfiber deksler bak, slik at det ikke bare blir filt.

 

Lager gulv plata som et "puslespill" slik at jeg kan komme ned til koplings bokser, forsterker til frontsett osv, samt lyspærer osv. skal trekkes opp slik. tror det kan bli litt stilig..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder forresten på med kassa. slik er det blitt så langt. bygget i 22mm gulvspon med lim og masse skruer.

 

gulvet er også under bygging. må stå på for har lyst på lyd i morgen for 12 når jeg skal på max power treff. får heller trekke opp og tilpasse bedre senere..

 

nykasse1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår