golfnos Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei. Du må få deg en spoiler...:driving mvh :) har jeg noe du trenger som vi kunne byttet i? dårlig med peeng nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 hva er det du skal ha inn nå da? kicker? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 nope! Er svært kicker jeg har nå. om du ser på signaturen er det et hint. tenkte på indash dvd med 15" takskjerm eller noe. fler 10 eller 12" subber osv.. Alt i et merke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 jaja, blaupunk freak du er da :P blir ikke no mer på meg nå etter sommeren :) men da blir det grill å badlook og angeleyes Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 kan si det sånn.. Hatt blaupunkt/velocity siden jeg var 17.. Hatt Xelent i 4 mnd. søppel.. hatt kicker nå i 1 mnd. KNALL fornøyd og rå lyd osv, men når jeg først får sjansen nå så må jeg nesten hoppe på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 nå som min onkel endelig fikk stilaset sitt ut av garasjen lurer jeg på om jeg skal prøve meg på å lage er sett øyelokk og kansje ny grill... Satt i går og så på nettet. Få plasser man finner greie øyelokk osv, og de som finnes koster rett rundt 100 dollar+ gebyr og frakt. kommer på en tusing ca.. Har glassfiber,polyester, sparkel og fyller liggende så tror jeg prøver ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 forresten har jeg handlet inn en håndfull med hvite små dioder som jeg tenkte skulle bli stjernehimmel etter hvert. Også 2 pk med Varad dioder til å lyse opp rundt stereon(kjøpt på installbay) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 gi meg en motstand på 370ohm! Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 haha! kjøper så mange dioder at jeg ikke trenger motstander ;) serie kopling er fint ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Blir bra dette Svein. Vi må ta å sote resten av bilen din en dag også nå, slik at den er klar til den 7'ende... :) (jeg skal iallefall ta alt på min) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 jaja! Da er det bestillt nye bremser! Kun originalt men får holde, Kan si det slik at dem var dyre nok! 690,- for klosser pr. kalliper! :/ men men! må til det og! Var også og skulte litt på felger i dag. Blir nok profilen 225/40- 18 OG, var innom Marius en tur og drakk litt cola og så på litt glassfiberbygge osv, og tror jeg skal "stjele" et par av hoved momentene i ideene hans(sier ikke noe enda,da deler osv omtrent må designes før dem bygges ;) Tiden vil vise! Setter igang så fort hele eller deler av stereoen er solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 FAEN! tom for bremseklosser forran.. Forrige eier sa dette var skiftet 1 mnd før jeg fikk bilen. Altså 3 mnd siden.. Gadd ikke se etter da han virket som en skikkelig seriøs kar. mulig det er skiftet men da sugde dem ganske bra! Kjørt 10000km siden da. nå går nesten stålet imot! Bestillte klosser, som måtte taes originalt da ingen hadde inne.. Ventet ei uke og fikk dem i dag. Kjørte ut bilen, jekket opp fronten, fok av kallipere og skiver. La frem klossene jeg hadde kjøpt og tok av de gamle. F I HELL!!! ikke like! ikke mulig å tilpasse. Tenker situasjonen kommer til å bli stresset når jeg står på trappa hos forhandleren i morgen tidlig! Skulle reist på "familietur" i helga, som blir avlyst pga dette, OM ikke dem låner meg en bil..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 hm! bildene Re-sizer seg selv jo! blir små.... men men!! om stereoen ryker snart skal jeg love dere at det blir full ombygging i bilen:hello: sitter og ser litt rundt nå, men om jeg får unna stereoen jeg har nå ryker det fort 20k i tilegg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 sitter nå og bestiller litt nye komponenter til bilen.. ser også på coilovere ;) btw blir speilrefleks kamera bestillt til uka, så da skal jeg prøve å få fyrt opp et par fotograf bilder, om ikke min bror tar(liten flink faen;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 må du holde deg til et komponent nå da ;)) Var RÅ lyd i Chrysler 300c som vi hadde med til oslo! Boston Premium Audio, var faktisk sånn at bilen ikke trengte sub nesten! :-P Rista godt Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg