Tuscani Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Er det du som har montert konfilter? merka noe forskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Den største forskjellen er at du får sinnsykt mye bedre lyd! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 jeg som monterte det ja.. hatt flere biler med åpent filter osv, men lyden i denne er bøs til å vare en "liten" 1,6. Den drar til ca 4000rpm før det føles ut som om honda har vært innom med en smule v-tec teknologi ;) Går faktisk bedre også. mer følsom på gassen og bedre bunndrag(litt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Moro å brumme litt... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Moro å brumme litt... :) nettop!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det merka jeg når jeg bytta Coupe. Hadde en 2000 modell facelift 1,6 og da jeg bytta i den jeg har nå var det merkbart annen lyd :D Får felgene i neste uke, :D så får bytte filter når penga er der. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Dette så bra ut, men en prosjekt tråd uten bilder er tragisk og blir fort slettet! ta noen bilder og legg ut specs på bilen i første post, eller garanterer jeg at forum mafiaen sletter tråden din. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Er da bilder her. Denne tråden ligger da heller ikke under prosjekt forumet, så er vell det samme i hvilken post bildene ligger i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 nettop! derfor denne ikke ligger under prosjekter osv. vil dele med andre som har samme bil osv ;) her er et par bilder til da. finn nye skilt i går :) syntes det så stilig ut jeg. bare synd det kun er for "show" :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hvor bestilte du de skiltene der? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hvor bestilte du de skiltene der? hehe. tenkte noen kom til å spørre.. http://www.skiltfabrikken.no de som lager for statens vegvesen/ biltilsynet osv.. kostet 200 pr. skilt ;) men 177 i oppkrav, så kan lønne seg å bestille en gjeng f.eks. fikk det etter 2 dager ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 fått ut fingeren litt, etter masse barnepass, opplegging av ny hjemmekino+++ trekt opp i bagasje rommet. batteri blir det til at jeg setter forran etter hvert,da stinger batteriet gikk til hell! slik ser det ut nå : sett fra venstre side: sett fra høyre side: begynner å bli lei diskantene som "står løst" på dashen. får se hva jeg kan gjøre med det. kansje montere i A stolpen tenker jeg.. Ut å se nå! Edit: Gulvet er også kappet i litt "sikksakk" får å lettere kunne løfte bort en eller en annen plate for å komme til forsterker/ strømblikker osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hei. Du må få deg en spoiler...:driving mvh :) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Begynner å ta stil dette her gamlefar :) bare få deg no felger, ser ut som gubbebil med de felgene :P hiihihihih*mobbe* Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 mobbe deg selv du som bare har 14", har forresten ikke skjedd så alt for mye hos deg i det siste da Morten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg