golfnos Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hehe.. 2003 Modell Hyundai Coupe 1,6i er "bare" 105hk opgitt fra fabrikk, men tror det er mer. merkeforhandler mener mellom 112-116 så det er fint.. Ikke en prosjekt tråd dette her, men viser litt fremgang på bilen, samt diskusjoner om min/ andre coupeer osv:thanks Blir oppdatert etter hvert som det skjer noe,men jobber mye nå på vår/sommer so ting tar tid(TTT) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Gratulerer så mye med ny bil da!!!! :wave Blir spennende å se bilder, og lese litt specs på'n! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Grattis :) ps. skal du bytte høytalere så må du av med hele side dekslene bak. er 6x9 bak og 6,5" komposett foran :dj har arbeidstegninga jeg kan kopiere til deg, for og røkke både dørtrekk og side dekslene ;) Hvilken farge? er det på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 kom nettop inn døra nå, etter 3,5timer på buss og 3 i bilen.. Knall å kjøre da.. Specs er vel ikke så sykt da.. 1,6i doch på "105" hk 16" sommerfelg Heldigitalt klima, recaro race stoler(orig) osv.. Skal inn med stereo ja,men blir et Velocity VPc172 forran.vet ikke om jeg skal ha noe bak.. Hadde vært topp med beskrivelse, så jeg slipper ødelegge noe av den fine bilen.. Er forresten ?midnight blue?? ser sånn ut. ikke funnet ut helt hva den heter;) Rundet forresten 70000km på vei hjem.. reg reim skift osv før neste mnd håper jeg.. Nå skal det soves, for så montere dvd i morgen og så kjøre litt mer.hrm. til sverige en tur. huff. blir fort 60 mil til det... jaja. morro med ny bil;)jerkoff :peace: :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Fin farge det. Synes sølvgrå blir for kjedelig, alle har jo det. Skal prøve og scanne beskrivelsen i helga, hvis ikke kan jeg ta kopi og sende i posten. personlig synes jeg motoren er helt grei. Siden det er vanskelig og se forskjell på en 1,6 og 2,7 ute på veien, så bruker å få endel biler etter meg. Blir litt aktiv kjøring da :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 vet vet.. eneste forskjellen som er lett å se er dobbel eksos på dem med større motor. lå og cruiset i nærmere 150 nedover i sverige i går morges. når man først får den i 5 gir dro den godt ;) ;) Mobilen min har klikka helt! vil verken sende mms, eller overføre bilder via mail eller blåtann.. skal lade kameraet og ta bilder i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 fikk forresten handlet en del goodies i sverige. 7 toms tak skjerm dvd spiller toppmodell panasonic spiller masse feit strøm kabel (50 og 35kvadrat) Forsterker til frontsett har: Velocity svær subb! Velocity Monoblikk Velocity værsting frontsett ++++ Kjøpte meg også et blått undercar kit. skal det være, så skal det være!! ;) begynner i morge. nettop kjørt 9 timer i strekk, så nå er det en god film, mat og natta ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Håper du ikke har ødelagt noe for her får du arbeids instruksen Dørtrekkene: side panelene bak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ps!! på dørhandtaket finner du skruer oppe og nede. For å dele dørhandtaket så lirker du på begge sidene, så slipper du sår i plasten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 jepp. prøver meg på det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 mitt lille gull skal vaskes og poleres nå :). Gleder meg til og se bilder av gullet ditt :hello: har du spoiler på bakluka ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 eneste jeg skulle ønske bilen hadde av "mer" utstyr.. eneste som mangler er vingen :/ skal se om jeg ikke kan få lagt ut litt pics etter jobb..Må slette litt i photobucket folderen min ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Har satt bilen i garasjen nå :) vaska den i går og begynte og polere, men det er sinnsykt mye solstriper på den. Må nok bruke litt tid, hvis resultatet skal bli brukende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 kjøpte meg diverse ny stereo her i helga.. noe kjøpte jeg i sverige når jeg henta bilen da men.. Sverige: Pyle 7" takmontert skjerm Pyle Dvd spiller Panasonic "toppmodell" cd/mp3 35^ strøm kabler med 200a sikring fordelerblokker høyttalerkabler XCS: Kicker ks 65.2 kompo sett til fremme Kicker S12L7 12" firkant subb Kicker SX1250.1 hel digital monoblokk m sickbay osv Stinger 1F digital kondis Stinger signalkabler Stinger SPv 44 gelè batteri Stinger skille relè Bygger kasse selv, da dem ikke hadde igjen av den originale. bygger tilsvarende, men blir bygget i et liksom. Planen er å lage et par glassfiber deksler bak, slik at det ikke bare blir filt. Lager gulv plata som et "puslespill" slik at jeg kan komme ned til koplings bokser, forsterker til frontsett osv, samt lyspærer osv. skal trekkes opp slik. tror det kan bli litt stilig..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 holder forresten på med kassa. slik er det blitt så langt. bygget i 22mm gulvspon med lim og masse skruer. gulvet er også under bygging. må stå på for har lyst på lyd i morgen for 12 når jeg skal på max power treff. får heller trekke opp og tilpasse bedre senere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg