AMA Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Noen her som vet hvordan det blir og behandle en matt lakka bil? Blir det som og vaske en helt vanlig lakk eller er det noen forhåndsregler man må passe på? Og hvordan blir denne lakkert? Er det bare lakk på bilen ofg ikke klarlakk eller? Takker på alle svar, for jeg vurderer sterkt og lakke bilen min svart matt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=109995 her får du i alle fall svar på noe:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
støleja Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jeg så bilder fra en bilmesse for litt sida.. husker ikke hvor, men der var det en helt orginal Mercedes stasjonsvogn (vet ikke hvilken klasse) som hadde noen svæære kromfelger og mørkegrå matt lakkering, seriøst! det var så sykt rå farge, mattfarger på biler er knalltøft, ihvertfall grå og svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Har nettopp lakkert bilen min matt svart. . . .lakkerer som vanlig,bare å bytte ut den vanlige klarlakken med en matt klarlakk! Jeg skal ha bilen min på teflonbehandling,for det er bare å glemme polering!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg