Gå til innhold

Fet (?) bil under presenning i skien

Ranger emnet


Propellue

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Jeg så denne "bilen" i skien idag. Har kjørt forbi der endel ganger, så nå måtte jeg bare få tatt et bilde å spørre her.

Dette er hvertfall det jeg lurer på hva kan være:

 

Photo-0109.jpg

 

Det ser jo ut som en bil med kort akselavstand og en sinnsyk vinge. Ser også ut som om det er et litt større en normalt eksosanlegg på hakken der. Men jeg kan jo aldeles ta veldig feil.. Tasser eiern rundt på forumet her kanskje? Eller er det noen andre der ute som vet hva dette er? Er dritnyskjerrig!

 

Forresten: Sorry for stort bilde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, spørs hvor fornøyd eiern blir hvis en nyskjerrig dust begynner å løfte på presenningen på bilen hans. Tenkte litt på å ringe på og spørre da :P Men må bli litt tøffere først.

 

Den står overfor sentrum. Kan nesten ikke legge ut om akkurat hvor det er med tanke på eiern og sånt. Jeg hadde nok ikke blitt så fornøyd hvis noen hadde gjort det samme om min bil og kjørt ivei med hvor bilen sto og alt sånt, så det var fritt frem for alle med uærlige hensikter.. Kan si at det var ovenfor sentrum et sted da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, spørs hvor fornøyd eiern blir hvis en nyskjerrig dust begynner å løfte på presenningen på bilen hans. Tenkte litt på å ringe på og spørre da :P Men må bli litt tøffere først.

 

Den står overfor sentrum. Kan nesten ikke legge ut om akkurat hvor det er med tanke på eiern og sånt. Jeg hadde nok ikke blitt så fornøyd hvis noen hadde gjort det samme om min bil og kjørt ivei med hvor bilen sto og alt sånt, så det var fritt frem for alle med uærlige hensikter.. Kan si at det var ovenfor sentrum et sted da ;)

 

okey,kan vi ikke ha en liten "gjett bilen a"? hehe! Det må jo være en liten sportsbil

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taklinja minner om en porsche. Men den vinga satte meg litt ut. Voldsomt så spiss den kanten var.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår