momo Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Kommer ikke som noe nytt da at n00bs kaller 1337 folk for tapere ;) :peace: For de som ikke skjønner, en n00b er en noob som igjen er newbie som på Norsk vil bli: Nybegynner. 1337sp33k eier da! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ai ai ai... Hehe.. Linker med CS av og til.. men dette har jeg aldri hørt om.. :peace: Det å tilbringe 8 timer hver dag forran pc`n og gjøre noe som egentlig ikke eksisterer.. er jo en forunderlig tanke.. Derfor jeg slutta med WOW :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 er mest tragisk bil, vi hadde den på verkstedet, prøvde en tur, ble frakjørt av gamle biler der og der, latterlig motor og ja, greit den drar helt greit på litt turtall, men i førsten blir det flekket av en fiesta eller no. Kjøp Audi sier jeg bare Hehe... jeg syns du virker ganske latterlig og tragisk jeg.... Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Kommer ikke som noe nytt da at n00bs kaller 1337 folk for tapere ;) :peace: For de som ikke skjønner, en n00b er en noob som igjen er newbie som på Norsk vil bli: Nybegynner. 1337sp33k eier da! For å si det slik: ROFL :op Nerd jeg og....... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hehe... jeg syns du virker ganske latterlig og tragisk jeg.... hahahah han karen ble EID as :D Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Jaja... siden vi ramla helt offtopic her kan sikkert bare denne tråden få dø i stillhet :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg