bmwpower.no Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 CNC maskinert olje catch tank, med tilhørende feste, forskjellige nipler inn ol. Tanken har meget fin finish, har nivåføler og tappe plugg. Pris: 500kr (+ frakt, 55kr som brev) kontakt meg på epost: henning@streetracing.no Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 har fler... Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hvordan fungerer denne egentlig?? hva er den til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 all oljedampen. istedet for å sende den inn i motoren igjen.. så føres det til denne tanken.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hvilken innvirkning har dette på motoren? gir det noe mer ytelser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Er dette noe du lager eller har du bare noen stykker? Lurer på om det er å få tak i senere Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hvis du har fler så kjøper jeg en. Send meg PM . Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmg Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 er jo bare hakket under butikkpris :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 er jo bare hakket under butikkpris :( Og? Hva Henning velger å selge for, er opp til han. Denne tanken er mye mere "forseggjort" enn de fleste andre catch tanker jeg har sett til den prisen. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Er det lufting på denne tanken? (med filter eller no sånt?) Jeg trenger en slik, helst med god lufting ellers så blir det noe trykk på oljeåndingen min. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 er jo bare hakket under butikkpris :( Hva butikk er det da? De selger de her paa ebay, men bare frakten er jo 700 spenn. Har du noen andre typer catch tank? Har du de 4-kantede i carbon look ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Er det lufting på denne tanken? (med filter eller no sånt?)Jeg trenger en slik, helst med god lufting ellers så blir det noe trykk på oljeåndingen min. Det er en nippel inn, fra f.eks toppdeksel utlufting, og en nippel ut som du kan enten: A, sette filter på eller B, sette inn igjen i luftinntak som det er på "orginale" biler Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hva butikk er det da? De selger de her paa ebay, men bare frakten er jo 700 spenn. Har du noen andre typer catch tank? Har du de 4-kantede i carbon look ? Hei! Har desverre ingen firkantede eller med cabon look :/ Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Det er en nippel inn, fra f.eks toppdeksel utlufting, og en nippel ut som du kan enten: A, sette filter på eller B, sette inn igjen i luftinntak som det er på "orginale" biler Jeg har minst to slanger ifra topplokket som er oljeånding, som må i egen tank, men det går sikekrt å bryke Y split for å spleise de sammen til en. Skal forske litt på størrelsen etter jeg ahr skiftet olje i løpet av uka. (prøve med no colaflasker til å begynne med eller noe sånt... planen min er å få all ånding ut i egen tank med filter på om du skjønner tankegangen min. Men tanken ser sabla bra ut iallefall, mye rommer den? Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg har minst to slanger ifra topplokket som er oljeånding, som må i egen tank, men det går sikekrt å bryke Y split for å spleise de sammen til en. Skal forske litt på størrelsen etter jeg ahr skiftet olje i løpet av uka. (prøve med no colaflasker til å begynne med eller noe sånt... planen min er å få all ånding ut i egen tank med filter på om du skjønner tankegangen min. Men tanken ser sabla bra ut iallefall, mye rommer den? Du kan nok fint kjøre de inn i en Y ja.. Den er ca 9 cm i diameter, og 16 cm høy mener jeg å huske. Sitter på jobben og har den ikke her så jeg får målt men det er ca riktig... Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg