Gå til innhold

Selges: Olje catchtank

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
Er det lufting på denne tanken? (med filter eller no sånt?)

Jeg trenger en slik, helst med god lufting ellers så blir det noe trykk på oljeåndingen min.

 

Det er en nippel inn, fra f.eks toppdeksel utlufting, og en nippel ut som du kan enten: A, sette filter på eller B, sette inn igjen i luftinntak som det er på "orginale" biler

BMW POWER - GO FAST!

www.bmwpower.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en nippel inn, fra f.eks toppdeksel utlufting, og en nippel ut som du kan enten: A, sette filter på eller B, sette inn igjen i luftinntak som det er på "orginale" biler

 

Jeg har minst to slanger ifra topplokket som er oljeånding, som må i egen tank, men det går sikekrt å bryke Y split for å spleise de sammen til en.

 

Skal forske litt på størrelsen etter jeg ahr skiftet olje i løpet av uka. (prøve med no colaflasker til å begynne med eller noe sånt...

 

planen min er å få all ånding ut i egen tank med filter på om du skjønner tankegangen min.

 

Men tanken ser sabla bra ut iallefall, mye rommer den?

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har minst to slanger ifra topplokket som er oljeånding, som må i egen tank, men det går sikekrt å bryke Y split for å spleise de sammen til en.

 

Skal forske litt på størrelsen etter jeg ahr skiftet olje i løpet av uka. (prøve med no colaflasker til å begynne med eller noe sånt...

 

planen min er å få all ånding ut i egen tank med filter på om du skjønner tankegangen min.

 

Men tanken ser sabla bra ut iallefall, mye rommer den?

 

Du kan nok fint kjøre de inn i en Y ja..

Den er ca 9 cm i diameter, og 16 cm høy mener jeg å huske.

Sitter på jobben og har den ikke her så jeg får målt men det er ca riktig...

BMW POWER - GO FAST!

www.bmwpower.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår