nesrednA Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 heisann! nå har jeg sittet og sett på tråder her på forumet og var litt usikker på om jeg skulle lage en selv, men ble fort over talt av en kamerat her inne. jeg har som sakt en honda accord som jeg har lyst til og gjøre noe med! har bygget anlegg men vil gjøre om på det. av visse grunder blir det lite kjøring på meg å jeg setter derfor tiden bort til og fikse litt på kjærra. jeg kommer til og sette inn bilder og forklaringer fra det forje prosjektet og gå gradevis over til det nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 herlig andersen ;) thats my boy :P få ut masse bilder nå så godtfolk kan skue.. (ellerno) ;) hvorfor er du ikke ut å kjører da? ;P så? hva er planene dine fremover? :pics ;) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 jeg kan jo starte med og vise noe bilder av åssen anlegget så ut før jeg begynte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 nå som jeg er i gang kan jeg vel bare sparke igang rokken og spinne tråden videre. jeg fant ut at og kjøre med dette sånn gikk ikke ann så jeg rygga kjærra i garasjen og satte i gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 jeg begynte med side vegger denne siden skulle jeg ha kondensatoren i jeg fikk litt problemer med tilpassing ettersom "armen# til bagasje lokket går så langt ned men med litt klundering gikk det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 det neste jeg bestemte meg for var og felle ned forsterkeren dette valgte jeg å gjøre for og skjule ledninger og få mer "kleen lock". noen som vet hva denne type plate heter? kan se ut som MDF men det er ett grønnt matriale i den og ett tynnt lag med metall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 herlig andersen ;) thats my boy :P få ut masse bilder nå så godtfolk kan skue.. (ellerno) ;) hvorfor er du ikke ut å kjører da? ;P så? hva er planene dine fremover? :pics ;) haha. er sånnt som skjer når man er for hard på gassen det. er ikke alle som har så flakks som deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 hihi :P Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 jeg begynte med side vegger denne siden skulle jeg ha kondensatoren i jeg fikk litt problemer med tilpassing ettersom "armen# til bagasje lokket går så langt ned men med litt klundering gikk det Har du "skrudd" sammen kassa med stiftepistol? Tror ikke det holder så lenge :D Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Det er limet som holder sakene sammen, ikke stifter eller skruer. Skrutvinger er saker når en bygger kasse ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Det er limet som holder sakene sammen, ikke stifter eller skruer.Skrutvinger er saker når en bygger kasse ;) Ikke alltid lim er nok, men kommer nok helt ann på tilfellet.. Og til trådstarter, lykke til! Det er her moroa begynner ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Damn, har du fått limskjøtene til å ryke, Zetec? :D Med trelimet jeg har brukt (sponplatelim på patron, 3M-greier, tror jeg), så knekker platene før limet går opp når jeg skal demontere kassene igjen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 :thumb saken er den at jeg stifftet sammen sideveggen først for og se om den passet. dette fordi jeg måtte justere den på grund av armen på bagasjelokket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 i sideveggen skulle det bare være en kondensator. så det var ikke så farlig med lim med skrudde den gjorde jeg. det kommer flere bilder snart så det blir lettere og se hva jeg mener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 og takk for det zetec. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg