Yahn Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Åssen utstyr har dere planer om å måle med da? :) Må kanskje få bygget ferdig anlegget i vitoen også innen den tid, og ta en tur med den :) Spør bare for moroskyld, vet jo at det ikke er noen offisiell konk.. Mulig at Jonny Foss blir med sammen med Glenn Thorsen. Han har vel det som skal til for å gjennomføre en lydkonkuranse... yahn: mange du vet som kommer eller? ;) Vi har ikke hatt noen form for forhåndspåmelding, så jeg har ikke helt oversikten. Men vi har plass til mange. Oppfordrer herved til å "spre ordet" slik at vi kan få en skikkelig samling. Hvis være holder (ser bra ut på met.no) så kan det fort bli veldig folksomt. Alle er velkomne til utstilling, lydkonkuranse eller bare for å kikke/høre :driving Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hører det er treff i lyngdal oxo den dagen!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hører det er treff i lyngdal oxo den dagen!! Nå ja... Dette har vel vært frem og tilbake en stund nå, med 6. mai og 29. april. Vi er ikke ute etter :boxers , men det er for sent å endre planene for Arendals-treffet til helgen. Vi har lagt ned litt tid til planlegging og gjort en del avtaler som gjør at vi kjører treff i Arendal uavhengig av hva som skjer i Lyngdal. Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Nå ja... Dette har vel vært frem og tilbake en stund nå, med 6. mai og 29. april. Vi er ikke ute etter :boxers , men det er for sent å endre planene for Arendals-treffet til helgen. Vi har lagt ned litt tid til planlegging og gjort en del avtaler som gjør at vi kjører treff i Arendal uavhengig av hva som skjer i Lyngdal. enig der! oppfordrer flest mulig til å pakke snipp sekken og kjøre med bort til dere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Mulig at Jonny Foss blir med sammen med Glenn Thorsen. Han har vel det som skal til for å gjennomføre en lydkonkuranse... Johnny har det samma utstyret som meg, så om han bruker det blir det jo sikkert greit :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Johnny har det samma utstyret som meg, så om han bruker det blir det jo sikkert greit :) og da får du stille med pandaen!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 og da får du stille med pandaen!! ;) nope hehe Er jeg heldig får jeg kanskje til noe i vitoen før den tid, men har endel russebiler jeg ikke er helt ferdig med enda. Og flere strømmer til hehe Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ikke at dette kommer som noen bombe, men jeg stiller med Term-Lab utstyr for dB-målingen til helgen :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ikke at dette kommer som noen bombe, men jeg stiller med Term-Lab utstyr for dB-målingen til helgen :) Blir det mer offesielt da? :P Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Blir det mer offesielt da? :P Nei, da koster det fort penger, planen var vel å ha en form for gratis måling? Men man kan hvertfall sammenligne målingene sine med de på dB-konkurranser som bruker Term Lab, som f.eks dB-drag, dette kan jo kanskje være ett lite trinn videre på veien for å konkurrere :) Vi får jo se. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Alt ser nå positivt ut for at jeg stiller... dagens status på bilen ser dere på bildene, resten av plasten blir montert til fredag ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hes-_- Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Det ser jo lovende ut da ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Om min er ferdig på lakking, skal dere ikke se bort ifra ei lita fransk loppe sprer glans over forsamlingen :) Tror ikke jeg tør prøve meg på den derre lydgreiene.. Driter meg nok bare loddrett ut skal du se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 bilen min er ikke klar ennå...men prøver å få men noen kompiser...wankel:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 samles forresten da ved sørlandssenteret og kjører rundt 6 ;) skal prøve å få drad med meg noen folk Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg