Dessection Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Vurderer å selge min 200 20v TQ Avant -90 mod. - Orginal 200 20v Avant. - Gått 256000 km - Nylakkert i orginal farge 10/5 -05. - 5 seter - Sort skinn - Klima - El-vinduer/speil - Kjørecomputer - Cruise control - 3" eksos (+ orginal) - Stort K&N filter (+ orginal) - MTM steg2 chip (+ orginal) - 250 kpa MAP (+ orginal) - 17" Enzo cup, med gode dekk, sommer - 15" orginal, med Hakke 2 (pigg) vinter - Defa motor/coupe-varmer med ur. - Skiftet reg.reim, løpehjul, vannpumpe, simmeringer, topp-pakning, strekkbolter, toppdekselpakning og alle reimer på 240000. - Ny dynamo - Senket 40 mm. - Forge resirk-ventil. - Oilcatch tank - Nye plugger og pluggledninger - Nye calipere bak. Dette er hva jeg kommer på i farten. Dette er IKKE en ombygget 100, men en orginal 200. Pris - 110 000,- innbytte mulig. Kontakt - dessection (a) gmail.com - 957 28 149 Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Beklager at jeg ikke har svart. Var i trondheim i helga, og har stått på verkstedet de to siste dagene etter skole, så har ikke sittet så mye forran pc'en. Skal snakke med en kammerat av meg å høre om han er int. i å bli med en tur så kanskje jeg kommer i dag. Hvor i eidsvoll er det du holder til? Har du en adresse kan jeg jo bare smukke den inn på kartet å sjekke. :) Mvh Rune Når kommer du og henter delene? Har forsøkt å sende deg flere PMs og e-post, men jeg får ikke noe svar. Dersom du ikke skal ha delene alikevel, så hadde det kanskje vært greit å gi beskjed? Hilsen Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg