Breisladdern Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har spørt BMW om dette. De sier det ikke trengs å bytte. Stemmer det? Det må vel bli slitt og vil ryke til slutt dette også? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Skal jo normalt sett holde tida ut. Men kjede og drev kan jo bli slitt med tida. Har hørt om registerhavari på M50 motoren, men dette trur eg er veldig sjeldent. Min M51 er på verksted no for registerbytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Mye koster dette på verksted a? Hadde regkjede på en tidligere bil (sierra) Ford hadde ikke noe intervall på å bytte dette, men jaggu røyk det. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 På M50 veit eg ikkje. Men eg må ut med 20000,- Herav ca 5000 i deler (kjeder øvre og nedre, drev og skinner) Toppen og bunnpanna må av. 2 dagers jobb på merkeverksted. Håpar at eg får min att i dag. Vil tru at det er billigare på M50 motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 FyFa#¤%n for en pris. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tryfoss Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Min far hadde en 520 92. mod. Motoren havarerte på grunn av metalltretthet i bolten for kjedestrammeren. :-( Siter BMW 530dA 04 mod (x) BMW 528iAT 98 mod (x) BMW 520i 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 bytt olje å filter ved gjevne mellomrom så skal det jo ikke være noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Bytter olje hver 5000 og filter hver 10 000, men kjedet vil jo fortsatt få slitasje? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 jeg har havarert en 325 e36 med register kjede, to kompiss av meg gjorde det samme med en 320 e36 med register kjede, og en 318is med kjede der og kjenner også flere som har gjort dette. mange brenner seg på bom giring. men begge kompissene min tokk det når de lå i 5 giret. og plutslig daua de bare. jeg fikk søskenbarnet mitt som da faktisk ikke kunne kjøre så bra til og kjøre da jeg selv hadde drekt og etter og ha tømt 4 giret så kasta han like greit 3. byebye:P men har også vert bort at kjedestrammern har ryki. ville tatt det opp og sjekka det og viss det så bra ut hadde jeg bare bytta kjedestrammere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.