DynaCore Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har nå bytta topp-pakning på Golf 2 86 mod. Da jeg satte sammen toppen igjen, og starta opp, harka den en del før den kom seg. Greit nok. Kjørte så en liten tur, og etterhvert dro jeg på litt. Da var det nermest som turtallsperra slo inn på 3000rpm, dette gikk også over. Men synes den er mye daffere enn før jeg bytta pakningen nå. Går ikke like godt... Den gir seg også på en 4500rpm.. Noen som vet hva som kan være galt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hvordan var den før du skifta pakninga? og hva var årsak? Sjekk over at du har koblet/skrudd alt riktig på plass igjen + at registeret er rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Den var egentlig helt grei før jeg bytta pakninga. Grunnen var at det var ei dårlig biltema-pakning som sto på, som ikke var spes bra. Det som var problemet var at det mangla enkelte hull til kjøleveska i pakningen, så motoren gikk varm, og det ble et helvettes trykk i ekspansjonstanken. Alt er riktig inni motoren iallfall. Reg mener jeg skal være riktig også,men usikker. Det jeg er litt bekymra over er elektronikken. Hvor alt skal være. Blanda litt skjønner du, men kobla til slik som det var mest logisk med tanke på kabellengder osv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 noen tips til åssen jeg kan sjekke registeret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 du kan se på merkene på kammen og veiva. er tenninga justert riktig da? hvis du har hatt av fordeler osv så kan det ha blitt en smule feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
persjan Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har et par bilder/tegninger her på timmingen golf 1,6/1,8.. http://home.online.no/~pesundb/team/Timming.doc Håper det kan hjelpe. Siter Mercedes 190E 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 har ikke vært av med fordeler nei! Men skal bytte regreim i morgen nå, så trenger litt tips til åssen få til det riktig med tanke på kam/stempel/ventiler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 når du her motoren i øvre og nedre dødspunkt så er det noen avmerkinger på drevet som viser at den står riktig. å så er det bare å følge avmerkingene på reg. reima. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg