Morkjen Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har ein audi 1.8E 88 mod med full rieger styling. så skal eg ha eim motor! har ein G60 motor med spregt kompressor som eg lurer på. (sette på turbo) men då lure eg på om ein G60 motor fra passat syncro 89 mod passer på ei audi 80 gearkasse. also 1.8E som he ståt fra før. nåken som kan gje mej nåke info om ditte? eller veit om nåken som veit sanne ting! ønsker svar snarast!!! motoren har flere kjøpere. på førehand TAKK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceC00| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Flytter du over motorfester fra gamle motoren skal den skli rett inn den.. v.a.g motorblokker har stor sett de samme festepunktene. boltmønster mot girkasse skal også være likt men g60 clutch funker kansje ikke med girkassen din. Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morkjen Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 må kansje skifte clutsjhus?? å de som ligg inni clutsjen so de passa me den ingåande akslingen på gearkassa da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg