Gå til innhold

Kadett C brukbar eller?

Ranger emnet


GhostGoose

Anbefalte innlegg

Originally posted by _the real EvoMan_

fet bil med 386 suge hk og forgasser og selvsagt rein opel motor med kun opel deler, bilen har bare gått og gått siden 1993

 

kunne benket mer sikkert men benker sluttet der

 

 

hva slags motor? type?

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kjetilr

 

 

hva slags motor? type?

 

originale rallykadett motoren(laget 1420ex av den), er en 2liter opel sugemotor, borret til 2,1 liter, etter montert twinturbo...., motoren kan ikke sammenlignes med GT/E motoren

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kadetter er knallgode... Har hatt B/C/D selv... Tok livet av C og D men B`n lever i beste velgående hos en kompis... Om vinteren ligger du jo mest sidelengs med de, selv med 1100 motor.. Fikk de aldri til å bruke over 0.7l på mila uansett kjøring...

 

Men den forhjulstrekkeren den brukte mye bensin og olje....

 

Skulle gjerne hatt en C igjen, men svogeren min vil ikke selge den til meg fordi han vet at han må skru hvis noe ryker....

 

Med andre ord: KJØP DEG EN KADETT....

 

ps B`n jeg hadde var en 71mod og den kosta ca 600kr i året i forsikring med fri kjørelengde samt ingen årsavgift... ds

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips, bare positive så da blir det nok en kadett ja, vurderer å importere, blir jo nesten ikke no avgifter og er nok av gte'er i tyskland vil jeg tro...

Forhjulstrekk på den eller?

 

Denna?

 

 

http://www.mobile.de/SIDvSBTaADwKGftB.LsZjwSsA-t-vaNexlCsAsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1056236374A1LsearchPublicCCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B26%81Q-t-vCaMIMkPRSmTh_xmisO~BSRA5B14F200000B31H60000000Hkadett%20cKK%7CC%7C%FF%A5%7C%FF%A5%7C%FF%A5%7C%FF%A5A0E10000A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=20&id=11111111113723207&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i kontakt med en kar som var interessert i å bytte B-Kadetten min i denne:

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=267642

 

Det er til salgs for ca 12000,- om noen er interessert. Ser ut som den har potensiale til å bli litt av en ræserbil. Eller dere kan kjøpe B Kadetten min for 8 - 9000 ;)

Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GhostGoose

Takk for alle tips, bare positive så da blir det nok en kadett ja, vurderer å importere, blir jo nesten ikke no avgifter og er nok av gte'er i tyskland vil jeg tro...

Forhjulstrekk på den eller?

 

nei ikke forhjulstrekk før på kadett D og den kom i 79-80`--

 

sats på en kadett c 78 mod, GT/E, men skulle du komme over en rallykadett, altså den som heter det og ikke er en rallybil så kjøp den...grommeste vogna i verden...

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _the real EvoMan_

 

nei ikke forhjulstrekk før på kadett D og den kom i 79-80`--

 

sats på en kadett c 78 mod, GT/E, men skulle du komme over en rallykadett, altså den som heter det og ikke er en rallybil så kjøp den...grommeste vogna i verden...

 

 

 

En sånn mener du?

http://www.mobile.de/SIDq4EX.AyYg5amZS9cWSxIBA-t-vaNexlCsAsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1056236374A1LsearchPublicCCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A1z-t-vMkSmTh_xsO~BSRA5B31Lkadett%20rallyQK%7C%FF%A5%7C%FF%A5%7C%FF%A5%7C%FF%A5%7C%FF%A5RALLY%FF%A5A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=1&id=11111111122445555&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kinx

Har et lite galleri med kadett c'er.. sjekk her om dere vil.

 

Blir snart oppdatert med flere bilder.. Send meg gjerne bilder (kan få mail via PM) om dere har noen bilder dere vil legge ut.

 

hmm den røksølve kadetten du har på sidene dine, er det en du kjenner? ligner noe helt jævlig på den gammle bilen min, mener å huske skilt nr på min var KE54099, og eller KE 30966..har hatt en del slike biler og husker ikke skilt nr eksakt men er noe slikt..kan du sjekke? hvis du har nr da, ser det er sladdet...drit fet bil

 

de to over var lakkert i røksølv LY7Y som er audi quatro fargen og den andre var rød når jeg hadde de.... more to come

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår