911ruf Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 så skjedde d som ikke skulle skje skulle skifte dekk og slite ut di gamle først .9000o/min på boxer 6 en vart for my så nå måååååå jeg ha en ny motor kjapt helst 3.2 eller større gjerne me eksosvifte hjelp meg!! har du eller kjenner noen ring 92600673 nååååååå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Juni 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 kan ikke love deg noe motor, men jeg skal iallefall melde fra dersom jeg hører om noen til salgs. Det er vel endel jobb å tilpasse en 3,6liter , eller..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 kjempemessig!blir vel en del arb ja,hadde håpet på en 3.2carrera eller 3.3 med eksosvifte men alt er av interesse nå som sommeren er her! jeg vil også kjøre bilyummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Juni 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 men ankomsten for min Porsche er utsatt til begynnelsen av juli....uff.. Men nå er'n iallefall et eller annet sted på sjøen med retning mot Norge.. Frykter også at papirmølla og tilleggskostnadene vil skape litt problemer når jeg skal få skilter på den. Hvor mye betaler du i forsikring forresten? Jeg skjelver i buksene etter å ha kræsjet Saaben i forrige uke, første (og siste?) kræsj noensinne.. og hvorfor i alle dager skal jeg ha sånn uflaks rett før jeg skal forsikre en Porsche?? har heldigvis 70% bonus på 5. året på saaben, og før det ca 5 år med 70% på to andre biler.. så forhåpentligvis dropper ikke prosenten så mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 betaler 10500 med 50%bonus,men egentlig skal di ha ca23000,men med totalkune med masse firmaforsikringer ble d ca halve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juli 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2002 nå er endelig motoren sendt til autotuning for full overhaling,blir vel en kjedelig regning ja:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 jeg skal betale engangsavgift i morgen..... sukk!! det som er det verste i mitt tilfelle er at jeg aldri får se noe til den såkalte "velferden" som pengene skal brukes til... det går vel til opera til Oslo- fiffen etc...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg