selbekk Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har et par ting liggende til min '89 Corrado G60. Bor i Oslo, men kan sikkert sende ting i posten også. - Lumma carbon-look emblemløs grill kr 400,- SOLGT - Lumma lyktespoiler (lakkert Quartz metallic) kr 350,- SOLGT - Volksport chrome metall luftfilterbend (som ny) kr 500,- SOLGT - OEM strøkent 4-eikers skinnratt kr 350,- - Momo alu/skinn girkule (som ny) kr. 300,- - OEM bakviskermotor kr. 200,- - ledningsnett G60 god stand kr. 1000,- Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har du bilde av grill? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 - Momo alu/skinn girkule (som ny) kr. 300,- har du bilder av girkulen?:) Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Bilde av grill / grillspoiler: Dårlig bilde av girkulen: Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Er det motornett eller ledningsnett til resten av bilen? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 det er jeg faktisk ikke sikker på. hvis jeg skulle tippe ville jeg si motornett, siden det ikke er altfor stort. Veier vel sånn 10-15 kg og er en real klump. Jeg kan sikkert sjekke hvis du gir meg noen ide om hva jeg skal se etter. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Er det med sikringsboks osv? Kan også fort se etter koblinger til dyser, da ser du at det er motornettet... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Er det dette innsugsbendet? Selger du med Kingdragon filteret? Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 jess, det er det innsugsbendet. Innsugsbendet + K&N filteret er solgt, det samme er grill og lyktespoiler. KD filter fortsatt til salgs! Kjempelyd, og stilig utseende! Ikke så stort at det blir et plassproblem men intet "pysefilter" Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 corradon, jeg skal sjekke i dag, men det følger ikke med sikringsboks. mange skumgummiisoleringer følger med, pluss at interiør-nettet på bilen min var f**ked. tipper det er til inni jeg, men jeg skal se etter dysetilkoblinger i kveld. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Oki, takk takk! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg