Gå til innhold

Felger til 240!

Ranger emnet


Smøystein

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det må da være 18" som sitter på den likbilen?

 

Når det gjelder Brock B1, så er jeg helt enig at de ser råe ut på 240. Vel og merke så må de spesialborres ettersom de ikke kommer i 5/108.

 

brock b1 finnes i 5/108 ja..

styling-tech får inn 3 sett snart,et sett blir lagt av til en venn av meg

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brock b1 finnes i 5/108 ja..

styling-tech får inn 3 sett snart,et sett blir lagt av til en venn av meg

 

Jaja, jeg vet at de får inn noen sett, men hva tror du grunnen er for at de kun får inn et visst antall? Originalt så lages ikke brock felgene i 5/108.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjøp deg stygge eiker felger a...når du kaller dtm super rotete så får du kjøpe deg noen felger som det snart sitter på hver ****** 240 her i Norge! Kjøp eiker! Men hver forsiktig når du tar dem ut av esken, de blir ratt skakke...

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjøp deg stygge eiker felger a...når du kaller dtm super rotete så får du kjøpe deg noen felger som det snart sitter på hver ****** 240 her i Norge! Kjøp eiker! Men hver forsiktig når du tar dem ut av esken, de blir ratt skakke...

 

Uhm, har dere to noe uoppgjort? Må da vel være lov å si meningen sin, uten at noen skal kappe av ham hodet? Han var i hvert fall saklig i innlegget sitt. Ser ikke så mye saklighet i ditt innlegg. Ikke ødelegg stemningen her, oki?

 

Smaken er som baken, todelt! :) Ikke for å være ond eller noe, liker bare ikke å lese tråder, og så kommer det krangling. Diskusjon? OK! :) Krangling... hehe!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du skriver folk må jo ha egne meninger, jeg har delt min mening om dette, og det må vel være lov ? uhhmmwhat?

 

Jada, det er bare bra! :) Men det virket som om du hadde veldig mye energi og sinne i den meldingen. Alt er ok altså! :) Godt at vi ikke er like.

 

For å komme tilbake til T så var felgene fete nok de! :D

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår