eirwave Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hei. På golfen min er bakluka helt clean og alle emblemer er tatt bort, som sikkert noen vet fra før. Men jeg syns faktisk det blir litt kjedelig, kanskje litt tomt da? Har noen forslag til evt et venyl eller emblem jeg kan feste som ser bra ut selvfølgelig? :) Eller skal jeg bare beholde den clean? Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Her har du hvertfall en link til en butikk i england som selger diverse emblemer... http://www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk3/badges.html Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Skaff ett fett VW-klistermerke type 20x20 cm og klistre på:) evnt en lettkledd dame? ok, jeg har egentlig ingen BRA ideer:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Helt clean? Ikke med den viskern der ;) Synes at hvis man skal cleane luka skal man gjøre det ordentelig.. Kan jo evt skaffe deg en halvclean luke? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Helt clean er jo fint da, tomt men fint... Da uten viskeren også... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Mulig andre lykter og ei bakleppe hadde hjelpt litt på.. Ble litt monotont bak der.. Evt soting på bakruta.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Mulig andre lykter og ei bakleppe hadde hjelpt litt på..Ble litt monotont bak der.. Evt soting på bakruta.. Det er fordelen med svart bil... Bare å fjerne alt og sote ruta, så blir det veldig bra... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Tror faktisk jeg kommer til å fjerne bakviskeren, men da kun med å tette igjen hullet med en plast propp eller noe sånn og lakkere den samme farge som bilen. Men hvor får jeg kjøpt en slik plastpropp som passer dette hullet? Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Karosseripropper får du kjøpt på en bensinstasjon. Eventuelt Bilxtra, Mekonomen, Torshov ol. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Som passer akkurat dette hullet? Forresten. vet noen om en plass jeg kan kjøpe lakkboks med min lakkode og få den på dagen? Eller må dette bestilles? Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Møller bør ha vertfall.. De hadde til min sist jeg kjøpte der vertfall.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Som passer akkurat dette hullet? Jepp, som passer hullet ja. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 vet noen om en plass jeg kan kjøpe lakkboks med min lakkode og få den på dagen? Eller må dette bestilles? bilxtra blander mens du venter... funker fett:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hvor mye koster en lakkboks, spray? Er disse på 400 ml? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Boksen jeg kjøpte var på 150ml, men det varierer sikkert. Var slikt pakkegreier, med en boks lakk og en boks klarlakk, men husker ikke prisen.. Noen hundrelapper.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg