makann Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Andreas T.(Vil ikke blotte hele navnet på nett. Alder, Gammel nok. Holder til Asker,Oslo Driver AT-PERFORMANCE sammen med TETVTEC på forumet. har mappet nå et antall av 89biler, deriblandt 74Hondaer. Jobber som mekaniker dag, og Motorbygger/tuner Kveld. Jeg liker å sysle med Hondamotorene fordi de gir bra tilbakemelding etter å ha vært tuklet med når man gjør siste finish på dynoen. Det beste jeg vet er overaskelsen evt kunde får når han prøvekjører den nyhentede bilen. Blå og lilla ansikt eller et fryktrop er noe av det beste jeg vet. Har forøvrig 2 rekorder 1. Norges sterkeste Honda. ITR Bremset 429(DIN) WHP på 20psi.ca 506hk (Den kommer sikkert til å bli slått snart) så vi jobber mot nye rekorder.) Den går nå på 23PSI 1,6l og 0,5bar (Civic Cupè) 300whp Min Daglige Beater bremset 270hk på pumpebensin(motor)på 1 bar trykk, ville gå høyere med clutchen gav seg. den er forøvrig helt standard innvendig. det er en 1,5l (d15z6) For referanse bremset den 96hk standard, med 2,5" eksos grenrør og CAI.(Det er 18hk mindre enn orginalt) Nok skryt fra meg, Ha en god Honda dag. Mvh Andreas T. AT-PERFORMANCE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hondagal ja!;) Stian Madsgård Bor i Rogaland, Nedre Vats Kjører ein spesiell 91 mod Honda Accord 2.2i Drømmen er å blir ATR eller NSX!;) hehe.. Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Nyfrelst Hondakar her,men blir bare Honda her i gården fremover! Faktisk fått konvertert fattern også nå, som myser på nye CRV om dagen!! Lars M N Alder 28 år Bor i: Telemark Kjører: ATR Drømmebil: MANGE... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 tja... mikael r kildal 18 harstad :P kjører en sliten (302 000) 91 civic shuttle 4x4 m svart panser å gule lys ;) lystpå rød accord aerodeck =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Har alltid Kjørt Honda 85 Civic GTI 100hk 86 Accord Aerodeck 2.0 EXI 122 HK 90 Accord 2.0 DX 110hk (gubbeutgave...hehe) 00 Accord 2.0 iES 147hk med alt - skinn,navi,tiptr osv http://www.torehaugen.com/html/mine_gamle_biler.html 05 Accord Tourer Sport 2.0 i-Vtec 155hk Senket, OZ 17" osv http://www.torehaugen.com/html/bil.html :coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 heh.. har ikke honda bil, men en sykkel.. teller det?? Kommer nok aldri til å kjøpe noe annet en honda (sykkel fortsatt):thumb Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Navn: legger ikke ut navnet ut på nett ;) Alder: 27 Første bil: 92' Civic HB (savner den faktisk) Ruller rundt i en ITR nå :D Neste bil: CRX, Civic, Accord, Legend, S2000, NSX, Del Sol eller en annen Honda :op: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
penguin Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Stian 18 år Kjører en Accord EX 2.0 i 88 modell Neste bil blir vel en modifisert civic, preluda eller en CRX Frelst fra første motorstart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg