Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb Vårtreff @ Lånke 29.April! (Midt-Norges største gatebiltreff?)

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

  • Svar 554
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var råtti de folka som hadde treffet ja!!! sto i kø på teknisk kontroll for og kjøre, men så kom det ei jente og sa det var fullt og at de ikke kunne sende ut flere biler... etter litt diskutering så kjørte jeg bort da, og når jeg gikk til bake etter og ha parkert bilen så jeg en bmw og en audi som sto bak meg i køa i teknisk! ble irritert ja! betalte 300 kroner når jeg gikk innfor og kjøre men fikk faan ikke igjen en dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var råtti de folka som hadde treffet ja!!! sto i kø på teknisk kontroll for og kjøre, men så kom det ei jente og sa det var fullt og at de ikke kunne sende ut flere biler... etter litt diskutering så kjørte jeg bort da, og når jeg gikk til bake etter og ha parkert bilen så jeg en bmw og en audi som sto bak meg i køa i teknisk!!!! ble irritert ja!!!!!! betalte 300 kroner når jeg gikk innfor og kjøre men fikk faan ikke igjen en dritt!!!! fitte folk!

 

altså, jeg kan forstå at det er vanskelig for de å gi tilbake penger til deg om du ikke har noen sikre "bevis" på at du faktisk har betalt 300 kroner. men at de ikke slepper inn deg men de bak var jo litt rart.. kanskje det ble litt forandringer? uansett, det var tross alt 2200 stk på treffet, og det er mange folk å holde styr på for et relativt lite crew! så at det er litt fram og tilbake er vel ikke til å unngå :S men uansett veldig kjedlig for din del da.. dumt at du synes så dumt om arrangørene av treffet.. for jeg synes de gjorde en suveren jobb i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var råtti de folka som hadde treffet ja!!! sto i kø på teknisk kontroll for og kjøre, men så kom det ei jente og sa det var fullt og at de ikke kunne sende ut flere biler... etter litt diskutering så kjørte jeg bort da, og når jeg gikk til bake etter og ha parkert bilen så jeg en bmw og en audi som sto bak meg i køa i teknisk!!!! ble irritert ja!!!!!! betalte 300 kroner når jeg gikk innfor og kjøre men fikk faan ikke igjen en dritt!!!! fitte folk!

 

Nå syns jeg du var litt slem i uttalelsene dine.

Det var ett par stk som kjørte rett inn, dro på førermøte og de sa de skulle på teknisk etterpå, det er muligens de du sikter til. De hadde allerede vært inne med bil, og kjørt forbi teknisk selv om de skulle på banen for å kjøre. De gjorde en glipp ved innkjøringa og vi sendte de tilbake for å ta teknisk før de fikk kjøre. Ser ikke noe som er så råttent med det jeg.

Men at vi hadde noe små problemer akurat når det ble fullt der, det skal jeg innrømme at vi hadde. Var noen som betalte for å stille ut/kjøre, men så fikk de aldri kommet inn på området.

Men at du betalte 300 ? det forstår jeg ikke noe av, for prisene DU skulle betale ved innkjørsel var enten 100,- eller 150,-.

Hadde du henvendt deg til oss oppå der og forklart problemet på en saklig måte så måtte det vel ha gått an å ordna opp i det der og da. Var flere som gjorde det og fikk igjen 50 lappen det ble feilbetalt for.

Men som tilbakemedlingene her tidligere sier så er stort sett alle meget bra fornøyd med treffet og kossen det ble gjennomført.

At det finnes tilfeller som ditt er meget beklagelig, og vi skal Love å sjærpe oss enda mere frem til neste treff, så rutinene ved innkjøringa/betalinga blir bedre.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at dere tar klager seriøse iallfall, og ikke kommer med dritt

tilbake, slik jeg har sett andre arrangører gjort.

 

Dere sa forøvrig før treffet at det var lurt å komme tidlig, for

å være sikker på å komme inn, så de kan vel ikke klage

på det heller..

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med nollaS! Det var helrått. Selvfølgelig er det ting å klage på,

men så lenge det ikke er konstruktiv kritikk, men rett og slett

drittslenging og kjeftkasting blir det litt for dumt.. Jeg hadde ikke

fått lyst til å forbedre meg om alle hadde sagt fittefolk, og dritt-treff

osv om et treff jeg hadde arrangert.. Vel, just my cents

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært litt mer underholdning. F.eks. snakket med noen av de beste bilene for å høre hva som er gjort, også banesjåførene etc. bare for å dra i gang litt. Men bra og morro speaker. Publikumspris hadde kanskje vært en ide. Fikk nemlig ikke med meg innmaten i A4'en. (ja så den hadde kromma felger og var en fin bil). Hadde vært mulig å slippe inn flere med litt bedre planlegging. Få inn folk raskere. Mer show. evt dele ut effekter f. eks til hu som strippet utpå plassen (sånt blir det show av) . Noen damefunksjonærer i tights hadde også falt i smak:) bare noen eksempler siden været ble så bra! Stereo pris? ja dere skjønner tegninga.

 

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprø Tanke fra Viper her, Hva med å lage en Taxi?

Gammel kjerre E30 elns 240 med 2-300Hk, ta 100kroner for 5 runder elns?? Trenger ikke være dyre bilen vet dere :) kan jo være originalt interiør og for den del! Trenger jo ikke alt dallet, Kunne vært morro etter min mening :)

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår